Bukefalos 28 år!

Beställa grejer från USA...

Re: Gee....

Och ditt inlägg är lätt att tolka som att du var beredd att tipsa tullen om att de gått miste om 100 kronor - inte som ett uttalande av välmening -
Du läser ju som f-n läser bibeln! (Observera att ordet f-n ingår i ett ordstäv och inte är avsett som en svordom i detta fallet.) :D

Immer
 
Jodå, jag förstår hur det gick till, det är inget ovanligt förfarande.
Men, det finns tulltjänstemän som är ganska duktiga på sånt här, en som sysslar med hästar och ridning kanske ser direkt att priset är galet. Lika väl som en musikintresserad tjänsteman reagerar om priset på CD-skivor är orimligt lågt osv osv.

Immer
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 291
Senast: JennyLz
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 323
Senast: MiaMia
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 714
Senast: Exile
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 966
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp