Bestäm ditt nyårslöfte utifrån födelsedatum

purity_666

Trådstartare
26055920_1752470971453122_7200514839694462492_n.jpg


Jag ska sluta klä på mig. Med tanke på att jag aldrig har byxor eller strumpor på mig hemma så känns det som ett löfte jag kan lyckas hålla.

Vilket är ditt löfte? :D
 
Aldrig spoila serier men det gör jag aldrig så blir enkelt att hålla :D

Min mans finner jag mig tveksam till - Alltid ragga :cautious: Men okej, på mig då :p
 
Haha , aldrig spara pengar fick jag. Känd som "Spara" i familjen och den släktingar gärna vänder sig till när det är pengakris :laugh:
Nix- det blir inget nyårslöfte för min del.
 
Gillar ändå min mammas bäst, hon ska sluta svara i telefon. Det kan nog ligga en hel del i det, hon tillhör gruppen som anser att ringer det så SKA man svara. Spelar ingen roll vad som händer runt en, om så Beyonce håller på att servera mamma kaffe, jultomten har fastnat i skorstenen och en jumbojet störtar rakt mot vårt hus så får de fan vänta för mamma SKA svara i telefon först :cool:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 678
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 931
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 926
Senast: RedQueen
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 764
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp