Bukefalos 28 år!

Bestäm ditt nyårslöfte utifrån födelsedatum

Jag ska visst prova stalka :cautious: mycket skeptisk till det. Mannen ska alltid duscha :rofl: och barnen ska börja ta sms- lån (liiiiite tidigt tycker jag nog :nailbiting:) respektive sluta spara pengar (well, han sparar inga pengar, det gör vi andra åt honom :laugh:).
Katterna ska alltid stalka (hmpf, det gör han redan. Helst så nära att man snubblar över honom :cautious:) samt prova tindra (behövs inte, hon är så söt så ändå :love:).
Hästen ska alltid laga mat :rofl: han delar dessutom födelsedag med min svåger :laugh:
 
Prova vara snäll :o.. Är jag inte alltid det ;)
Min man ska "Börja stalka"
Ena hästen ska "sluta svara i telefon" *s*

Den andra hästen ska börja swisha.
Måste jag köpa telefoner åt båda hästarna nu?

Kanske är det en förvarning om att det är min häst han ska börja stalka?
Därför råds hästen att inte svara i telefon?
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 143
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 074
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 043
Senast: RedQueen
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 927
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp