Bestäm ditt nyårslöfte utifrån födelsedatum

Aldrig Snooza.

Det blir inga problem. Har aldrig snoozat i hela mitt liv. Har aldrig fattat poängen med att ställa klockan tidigare än man behöver för att ligga och bli väckt. Jag sover tills jag måste gå upp.
 
26055920_1752470971453122_7200514839694462492_n.jpg


Jag ska sluta klä på mig. Med tanke på att jag aldrig har byxor eller strumpor på mig hemma så känns det som ett löfte jag kan lyckas hålla.

Vilket är ditt löfte? :D

Jag ska börja ladda mobilen, men känns inte som det är aktuellt, är ju typ mobilberoende så den laddas ändå ofta :o
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 678
Senast: Ullmerkott
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 926
Senast: RedQueen
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 764
Senast: Mabuse
·
Småbarn På min dotters förskola sover barnen alltid utomhus. Vi har funderat lite över vad vi ska klä dottern i i vinter när hon sover i vagnen...
Svar
14
· Visningar
1 088
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp