Bukefalos 28 år!

A

Arsozah

Nu vill veta veta en gång för alla hur man sätter in en bild utan att behöva göra en textlänk, utan jag vill att den ska synas direkt på trådsidan hur gör man? :eek: Blir tokig, har aldrig fattat d!
 
Sv: Bild!!

Bara kopiera din bildadress (och bilden måste då ligga ute på nätet, ej i din dator) och sedan trycka på det gula kuvertet och klistra in adressen..MEN vissa album ute på nätet går inte att göra så med...då blir det enbart en länk. Mitt Yahoo album går inte att sätta in bilder i ett inlägg från, däremot Photobucket går alldeles utmärkt.


http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=539616
 
Senast ändrad:
Sv: Bild!!

woho ok, tack :) :banana:
Bild%20005.jpg
 
Sv: Bild!!

Hmm, det var en konstig adress..Säker på att den är rätt ? Hur gjorde du när du tog reda på adressen ??

Andy.jpg



Högerklicka på min bild och kolla adressen...
 
Senast ändrad:
Sv: Bild!!

Andy.jpg


nu funkar d!
det funkar aldrig med mina bilder? de är ute på msngroups så då kanske d inte funkar. på dem högerklickar jag likadant som denna bild men då e d nåt knas :confused:

tack iaf :)
 
Sv: Bild!!

Aa adressen som jag hade från msn groups verkar helkonstig :confused: e nog därför som du säger, måste nog sluta på nåt filnamn som den accepterar.
 
Sv: Bild!!

Har du högerklickat på din bild då? Du ska inte kopiera URL-adressen. Utan högerklicka välj egenskaper och kopiera DEN adressen som slutar på jpg.
 
Sv: Bild!!

jag gjorde precis likadant som jag gjorde med den här bilden som jag klistrade in och den andra :confused:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 466
Senast: tuaphua
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
387
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 480
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp