Bukefalos 28 år!

Bilder från Fornaboda!

Sv: Bilder från Fornaboda!

Ja, det var flera bilder på mig men meningen i dessa trådar är ju att visa så många som möjligt inte bara mig! Vet ju att det är uppskattat av andra att hitta sig själv bland bilderna! Anders han plåtar allt och alla! ;)
Bilderna på mig har jag ju själv att glo på så det är de bästa som är med här!

Det gick jättebra! Äntligen är vi klara för 8mil. Jag red 7mil tävling godkännt på Rönninge och nu 5mil tävling godkänt på fornaboda!
Jag kom på en 7:e plats av 26 startande, så jag är jättenöjd! :bump:
Jag red medvetet lite försiktigt eftersom jag ville mest av allt bli godkänd. Skillde bara några fåniga sekunder till 5:an och 6:an så jag var snubblande nära en placering!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 781
Senast: MML
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 172
Senast: Acto
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 148
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 769

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp