Bilder och Filmer på oss westernryttare

alazzi

Trådstartare
Såg att det finns en nålad tråd inne på "Dressyr" forumet där folk kan lägga upp sina filmer när de rider dressyr. Skulle inte detta forum också kunna få en nålad tråd för filmer?

Jag har en hemsk film när jag testar att rida ett L:C program på en hand på en icke framriden häst. Fotografen hade bråttom hem så jag fick inte fler chanser.

Men jag bjuder på det i alla fall:rofl: Jag är mycket medveten om mina fel men risken att ni träffar mig på någon tävling i Sverige är ju minimal så jag törs bjuda er på detta.

http://www.alazzi.net/video_gallery.html

Välj Karin & Leo 2006-03-07
 
Sv: Önskan om nålad tråd

alazzi skrev:
Såg att det finns en nålad tråd inne på "Dressyr" forumet där folk kan lägga upp sina filmer när de rider dressyr. Skulle inte detta forum också kunna få en nålad tråd för filmer?

Det är alltid lättare om ni i stället för att skriva här på westernforumet om såna här önskemål, på bukefaloshjälp, eller mejlar moderator i stället. Det är inte alltid man har ögonen med sig här på forumet.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator
 
Sv: Önskan om nålad tråd

Ville bara säga att i väntan på att en tråd blir nålad här, finns den här tråden :smirk:
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

:rofl:
jag får väl lägga in en film på mig och min medryttar häst då..
när vi övar lite i paddocken.. inget märkvärdigt.. bara skoj att se sig själv rida.. det sägs ju att det är jätte nyttigt...

Ska bara varna för migg vidriga skänkelläge när jag gör sidepass..:crazy: (pinsamt..)

http://www.youtube.com/watch?v=XttpHTeFL14
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

:love: vad duktig hon är!!!
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Hej

Kul att se en fjording så samarbetsvillig och duktig.
Jobba på, hälsningar från en tidigare fjordhäst ägare.
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Jayzon skrev:
Hej

Kul att se en fjording så samarbetsvillig och duktig.
Jobba på, hälsningar från en tidigare fjordhäst ägare.

tack vad snällt..
Men det är en gammal och vis dam så hon är inte så svår lärd..:rofl:
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

:bump: VILKEN UNDERBAR FILM PÅ DEN FINA FJORDINGEN! Kunde inte låta bli att le lite åt låtvalet :bump: Måste verkligen lära min fjordgubbe gå sådär diagonalt över bommen! *hihi* Rid lugnt :banana:
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

wonderbaunbabe skrev:
:bump: VILKEN UNDERBAR FILM PÅ DEN FINA FJORDINGEN! Kunde inte låta bli att le lite åt låtvalet :bump: Måste verkligen lära min fjordgubbe gå sådär diagonalt över bommen! *hihi* Rid lugnt :banana:

hihi vad kul.. nu blir jag glad..!! hon är faktiskt jätte duktig även om jga bara rider i grimma.. hon är nästan bättre då.. synd att man inte får rida med grimma på tävlingar.. ;)
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

SilverTail skrev:
hihi vad kul.. nu blir jag glad..!! hon är faktiskt jätte duktig även om jga bara rider i grimma.. hon är nästan bättre då.. synd att man inte får rida med grimma på tävlingar.. ;)

Du kan rida i Bosal om du vill tävla, det är ju som att rida i grimma. Lycka till.
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Ser ju underbart fint ut! Vilken trevlig häst som du har! Stam?

Och miljön är inte dålig den heller:)
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Härligt med en så lydig häst! Kul att du visade filmen!
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Hans pappa heter Black Diamond och hans mamma heter Leslie, köpte honom från en uppfödare i Göteborg. Så här ser han ut när han är lite mindre suddig:

snufffsan
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Vet inte om det var färgen, men jag hade nog inte gissat på halvblod om jag sett honom "live"!:) :love: Han ser jätte fin ut!
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

kicki13 skrev:
Du kan rida i Bosal om du vill tävla, det är ju som att rida i grimma. Lycka till.

:rofl: haha jag har försökt att hitta en bosal som passar... men hon har för stor mule!!!haha
så det sitter så hårt.. as garv.. hon är så söt med sin mega mule!!:rofl:
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

SilverTail skrev:
:rofl: haha jag har försökt att hitta en bosal som passar... men hon har för stor mule!!!haha
så det sitter så hårt.. as garv.. hon är så söt med sin mega mule!!:rofl:
Du får söka vidare, bosaler finns i olika storlekar
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • WE-tråden
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp