Bukefalos 28 år!

Bilder och Filmer på oss westernryttare

Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

fnillson skrev:
Hans pappa heter Black Diamond och hans mamma heter Leslie, köpte honom från en uppfödare i Göteborg. Så här ser han ut när han är lite mindre suddig:

snufffsan
Mkt fin häst och går så avslappnat o fint tycker jag...
Tävlar du oxå?
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Han är oftast väldigt avslappnad....ibland kanske lite för mycket...=)

Jag har tävlat honom en gång när han var tre...sen dess har vi bara tränat och ridit kurser. Kanske blir det nån fler tävling men mina nerver är så dåliga...:crazy:
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

SilverTail skrev:
:rofl:
jag får väl lägga in en film på mig och min medryttar häst då..
när vi övar lite i paddocken.. inget märkvärdigt.. bara skoj att se sig själv rida.. det sägs ju att det är jätte nyttigt...

Ska bara varna för migg vidriga skänkelläge när jag gör sidepass..:crazy: (pinsamt..)

http://www.youtube.com/watch?v=XttpHTeFL14

Härlig fjording! hade själv en fjording:love: , och saknar henne ännu mer när jag ser er... :)
Jag tänkte bara på en sak när jag såg filmen: försök att få henne/honnom att göra övningarna lite lugnare så blir helhetsintrycket myckt bättre, få henne/honom att ta s.k. "babystepp" alltså ta ett litet steg i taget. Men ni ser ut att vara ett bra par och hästen ser ut att ha fina gångarter, så jobba på!
Har du varit ute och tävlat någon gång också eller? de tycker jag i alla fall att du borde göra! :)
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

real_cowgirl skrev:
Härlig fjording! hade själv en fjording:love: , och saknar henne ännu mer när jag ser er... :)
Jag tänkte bara på en sak när jag såg filmen: försök att få henne/honnom att göra övningarna lite lugnare så blir helhetsintrycket myckt bättre, få henne/honom att ta s.k. "babystepp" alltså ta ett litet steg i taget. Men ni ser ut att vara ett bra par och hästen ser ut att ha fina gångarter, så jobba på!
Har du varit ute och tävlat någon gång också eller? de tycker jag i alla fall att du borde göra! :)

Jaa vist är fjordinga underbara..! Det är min kompis häst som jag rider fyra dagar i veckan eller mer om ägaren inte kan..
Vi vi har varit ute och tävlat två ggr förra året.. det gick jätte bra..
Det där med ett steg i taget... jaa jag har börjat träna det nu på senare tid... för hon är gärna sån i sättet att hon stressar.. Så hon gör gärna allt själv kan man nästan säga... Det har ju sina nackdelar när det gäller små avstånd.. hon tar gärna några mer steg tex i backning.. och då blir ju allat fel.. Men hennes tålamort är också något vi måste träna på..;)
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

fnillson skrev:
Han är oftast väldigt avslappnad....ibland kanske lite för mycket...=)
Mmmm...vet hur det är...:crazy:
Jag har tävlat honom en gång när han var tre...sen dess har vi bara tränat och ridit kurser. Kanske blir det nån fler tävling men mina nerver är så dåliga...:crazy:
Ja, det där m tävlingar har jag nog inte heller nerver till...
Hur gammal är han nu, om du tävlade redan som 3åring...?
Ps...han är välldigt lik min förra pålle, Bonito:cry:
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Han är sex nu....jag har haft honom sen han var föl.

Har du nån bild på bonito?
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

fnillson skrev:
Han är sex nu....jag har haft honom sen han var föl.

Har du nån bild på bonito?
Visst, men jag vet inte om jag lyckas och få in den...
x1pAdjo0uCo2H2TVhVhocd0YkbFl6_8MUpzty2Hct352dTqspxDht2mJcG4EdyhUJDg_oNmQXiXWYU3zGfqTPS-PN4b9L8dkgUe3PUjF4S94AGdbRktyJWZ2_7vP69QklO-g6mbCvJ4M3kZxM6NDufa-w

Vet inte varför de blir så små?
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Jag provar igen...
vinter-02-03.JPG

Yes, nu vet jag hur det skall va...
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

jag ser ingen bild :(
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

fnillson skrev:
jag ser ingen bild :(
Vad konstigt...jag ser ju den framför mig, nu...
Vad kan det bero på?
Ser du inte den lilla heller i inlägg 27?
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

jag ser inte heller om det kan vara till nån hjälp..:crazy: ;)
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

SilverTail skrev:
jag ser inte heller om det kan vara till nån hjälp..:crazy: ;)
Men jösses...vad ser ni då...det här får jag undersöka, fast jag inte är nåt duktig på data..
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

BonRaiz skrev:
Men jösses...vad ser ni då...det här får jag undersöka, fast jag inte är nåt duktig på data..

man ser bara en jätte liten ruta med ett rött kryss i hörnet..
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

men om du höger klickar på bilden och tar egenskaper.. så finns det en adress till bilden där.. den kan du ju kopiera och sedan lägga till så att det blir en länk..
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

Jag kan se den bilden, men den är jätteliten. Prova att ladda upp den på t.ex. Photobucket istället!
 
Sv: Bilder och Filmer på oss westernryttare

men photobucket är inget program det är en hemsida som man lägger in bilder på så det blir en länk.. www.photobucket.com
testa..
Man ser bilden men den är som sagt jätte liten..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp