Bukefalos 28 år!

Bilder på era appaloosor!

Sv: Bilder på era appaloosor!

Hade tyvär inga papper på henne =/ Men tanken finns iaf ;)
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

okej trisst :(
Min har en svart fläck på ganaschen också, som hon fått på senare dar (hon är ju itne ens två så de där lät knasigt) glömde ta kort på den..
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

oki =) Ja de är lite tjusning med Appaloosan att färgen kan sprida sig och att de kan komma fler prickar =) Jennifer fick mer vitt i sig med åren =)
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Hej
Sitter och tittar på alla fina bilder.
Har haft en appaloosa i stallet men såld till mellan Sverige.
Vore super kul om jag kunde finna dom nya ägarna.
Det var ett sto vid namn Famous.
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Hej
Sitter och tittar på alla fina bilder.
Har haft en appaloosa i stallet men såld till mellan Sverige.
Vore super kul om jag kunde finna dom nya ägarna.
Det var ett sto vid namn Famous.

Mels Appaloosa vet nog vart Famous står nu.
Hon är jätte fin.:love:
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

jooo
hon är jätte fin stod här en tid tyvärr har jag inte kommit på hur man fixar in bilder på buke för jag har några fina bilder på henne.
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Läs under datorer.
(lite snabbt så måste bilden finnas på nån annan sida, ex blogg. Högerklicka på bilden där och gå på egenskaper och kopiera länken. Tryck på "bergsbilden med gulbakgrund" här uppe ock klistra in länken)
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Du kan skaffa ett konto på photobucket.com som du kan ladda upp dina bilder på. De finns URL länkar där man man kopierar och klistrar in här.
De är nog de enklaste. Tycker de funkar kanon =)

Ska bli intressant att se hur hon ser ut =)
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Fin polle =) Vill också ha en =)

Du kan skaffa konto på photobucket. Där kan man ta url-länken och då visas bilden direkt här. =)
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

hstarmars008.jpg



:banana:Jag lyckades!
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Fin polle =) Vill också ha en =)

Du kan skaffa konto på photobucket. Där kan man ta url-länken och då visas bilden direkt här. =)


Jag tycker också att han är fin men jag e ju lite partisk!!:D
Funkar inte det med pixbox?? Jag valde den sidan för den e lättare o stava till:p
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag rider en appaloosa-korsning på 7 år, valack, import från Spanien. Bor på västkusten där det varit väldigt varmt ett tag och han...
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: Efwa
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
402
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
561
Senast: Lady_S
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
605
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp