Bukefalos 28 år!

Bilder på era appaloosor!

Sv: Bilder på era appaloosor!

Vad kul att se bilder på Famous. Jag importerade henne från Kanada 1998. Då var hon två. Sen red jag in henne och sålde henne till en tjej i Mantorp.
Vi belv kompisar och umgicks fram till min kopis dog för några år sedan.
Famous har har varit hemma hos oss på betäckning men nu var det några år sedan. Kul att se att hon ser så fin ut!:D
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Lägger in lite nya bilder på mina tre hästar och vårt nya stoföl som damp ner igår:)
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder på era appaloosor!

27031272.jpg


Pretty och fölet!


27031325.jpg


Goerleena



27031273.jpg


Goers Way
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Hej Alla.


Kul att se att så många har appaloosor numera. En del av er känner jag igen och framför allt hästarna.

Jag har samlat kort en period på appaloosor som fanns/finns i Sverige. Gör det fortfarande lite sporadiskt. DVS när jag får kort till mig. Det är kul att titta på de "första" som fanns redan på 80 talet.(Black Warrior mfl).
Den första appaloosa hingsten som blev avelsvärderad i Sverige var KC Trumpeter (finns det avkommor kvar?) av Anne Erkilla (fodervärd).

I år väntar jag bara ett föl med min nya hingst, det ska bli spännande och se vad det blir.....
Får se hur det blir i år med antal betäckningar av egna ston, har några som jag är riktigt sugen på, men allt beror på av mån av plats osv...

SeldomSeenAppaloosas
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Här är lite bilder på min lilla gangsterkille..:) "Seldomseen Goldmine", 3-årig valack... Världens underbaraste häst! :bump:

goofy%20165.jpg


goofy%20175.jpg


goofy%20214.jpg


lilleman.jpg
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

...e: Sacred Legacy, u:August Goldilox...:)
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

*kl*
Puttar upp tråden med nya bilder på Tibbe, han har nu stått sedan november, ( först han skadad, sen matte skadad och nu letar vi sadel :p) Men tycker han har hållt hull och muskler fint iaf, förra året gick han ner sig som f*n denna tiden, så matte e överlycklig :D

27307525.jpg

27307524.jpg

27307526.jpg
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Riktigt söt!:laugh:
Ska försöka ta lite fler bilder på min huligan också. Han växer så det knakar:D
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

*kl*
Vilka här ska ställa upp på appaloosa SM'et sen i höst ? Såg att "min" klubb ska hålla i att så har väldigt nära till att, så kommer kunna ställa upp iår :D
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Hej!
Tänkte sätta in en bild på min och syrrans appaloosa men fixade det inte riktigt så jag skriver hemside adressen istället. www.cheyenne.zoomin.se

Mvh Anna
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Finns fler KC´s trumpeterhästar "kvar", såg någon till salu nyligen tex.
 
Sv: Bilder på era appaloosor!

Japp! Vi har en. Ska försöka lägga in bilder på våra appisar bara jag får handräckning;)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag rider en appaloosa-korsning på 7 år, valack, import från Spanien. Bor på västkusten där det varit väldigt varmt ett tag och han...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: Efwa
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
582
Senast: swemale
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 274
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 494
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp