Bukefalos 28 år!

Bilder på era hästar ;)

Sv: Bilder på era hästar ;)

Mitt Quarter sto på 9 år som är lite av en barnvakt.. :)

20826455.jpg
[/url][/IMG]
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

*lånar en knapp*
21831761.jpg

21833561.jpg

21823129.jpg

21822671.jpg

21822673.jpg


Ursäkta bildbomben, tyvärr är det inga ridbilder då hon för tillfället bara får skrittas kortare promenader..
Detta är ju då iaf mitt paint sto för dom som inte vet det!! :)

/ Jeanette & Tequila
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

tack :) någonting måste man ju pyssla med när hon är sjuk..
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

*raderat*

råkade posta två gånger!!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bilder på era hästar ;)

Hej!

Många fina bilder på fina pållar

"Chex" - jag gillade speciellt ditt sto:love:, hon ser jättesnäll och trevlig ut.

MVH/Carina
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

kl

Mina två har ni väl sett så många ggr men whatever..

Quarter nummer 1;

Gators Leaguer ''Allie'' valack -04
19798746.jpg


Quarter nummer 2;

FlowN'Emotion ''Rico'' Hingst -08
21391291.jpg
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

haha! tänkte nästan att du inte sett det ;):D
Men jag tror Krut skulle passa bra som westernhäst! Du kan ju träna såndär mounted shooting! :idea: Då rider man i full fart och skjuter sönder ballonger med pistol. Han lär ju lätt ha det mest passande namnet av alla pållarna isf :D
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

haha! tänkte nästan att du inte sett det ;):D
Men jag tror Krut skulle passa bra som westernhäst! Du kan ju träna såndär mounted shooting! :idea: Då rider man i full fart och skjuter sönder ballonger med pistol. Han lär ju lätt ha det mest passande namnet av alla pållarna isf :D

Haha, ja, han är ju skäck.. :angel:

Det låter ju skitbra!! :D Synd bara att jag siktar som en kråka.. :angel:
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Här är Zorro 29 år !!! Han är halvblod och vi tävlar trail fortfarande

07-09-12-185520_a.jpg
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Tack för de orden :bow:

Ja det är jättekul att han är så fräsch och det är fortfarande full ös i honom. Sist vi var ute och tävlade var i april på West Western Festival och då vann vi all-breeds trailen (skryt) så än kan han den gamle :love: Sätter in en bild till

07-09-12-184745.jpg
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Tack för de orden :bow:
Ja det är jättekul att han är så fräsch och det är fortfarande full ös i honom. Sist vi var ute och tävlade var i april på West Western Festival och då vann vi all-breeds trailen (skryt) så än kan han den gamle :love: Sätter in en bild till

Grattis!!
Alltid roligt att se så gamla hästar som fortfarande är ridbara och fräscha :banana:

Vad är det för färg på honom???
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

:D:D Han är svettfux från början men har fått så mycket gammelhår så nu är han snart brunskimmel. det syns bättre här

07-09-12-180204.jpg
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Detta är min kallblodstravare på 5år. Väldigt charmig kille. och minst sagt bildskön ^^

7.jpg


6.jpg


8.jpg
 

Liknande trådar

Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
1 691
Senast: co-SMAD4
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
689
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 438
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp