Bilder på era hästar ;)

Sv: Bilder på era hästar ;)

Visserligen inte min häst och inte utbildad inom western men jag använder den stilen på han endå. Han verkar trivas med att ridas på lös tygel. :) Han används egentligen till att köre hem timmer i skogen på vintern, :)

 
Sv: Bilder på era hästar ;)

En annan häst ja red western på. Hadde stått i 5 år ensam i en hage, därav all övervikt. Var riktigt hajj på detta med western. han på andra inlägget är ardenner och denna är nordsvensk brukshäst.
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Tack:laugh: Han är min ögonsten!

Han kommer med största sannorlikhet skimla av sig, men hittills har han inte ljusnat något mer än upp på huvudet (syns ganska tydligt på översta bilden). I visst ljus ser han apelkastad ut, ibland bara som vanlig avblekbar skimmel... Så tiden får utvisa, han är ju bara 2 1/2 år nu...
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Förresten, gillar dina hästar! Om jag bara hade haft en till box i stallet skulle det fått flytta in en biffig sak med mycket hovskägg här också:D
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

kl

Här är två nya bilder från quarter sm'et förra helgen;
22850736.jpg

22850735.jpg
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Detta är gullan, mitt varmblodssto på 9 år. En dam med mycket motor o egen vilja, men vi har himla skoj.
Har börjat komma iväg på några små kurser, och så småning om blir det kanske ngt av oss också :)

22883230.jpg
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

*kl*

Jag ser att det är några som uppdaterat med lite nya bilder och gör väl så jag med :p.

Ja, jag vet att han går bakom lod :grin:

2008-07-2919_51_0001.jpg

2008-07-2920_21_0001.jpg

DSC00827.jpg
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Här är mina troll :laugh:

Mitt sto
21juli1small.JPG
Mariska%203.jpg


Min pojke (precis introducerad i western)
310508-12small.JPG
310508-3small.JPG

310508-2small.JPG
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

:love:

Frisers... underbara hästar!! Även om de har rätt mycket skallle... :angel:

Jag måste ju bara visa min lillskit också då... nu igen :angel: han kommer inte hem till texaz farm förrän om två veckor ungefär, men ändå ... :angel: :crazy: :love:

lille panzerpony numero II

075.jpg

017.jpg
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Viken sötnos du hade där då :love:

Ja visst e dom underbara trots skallen :D du får se dom på SM upclose om du vill ? ;):laugh:
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Viken sötnos du hade där då :love:

Ja visst e dom underbara trots skallen :D du får se dom på SM upclose om du vill ? ;):laugh:

OM jag vill? vänta... ska leta reda på nån som kan hålla koll på hundarna redan nu!! :love:

hehe och ja visst är han en riktig sötnöt... han som skulle bli C/D-ponny är redan över D-ponnymått vid 15 månaders ålder :angel:
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

*hihi* It´s a date :laugh: hugg tag i mig bara när du ser mig !!

URGULLIG liten sak det där verkligen!!!!
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

*kl*

Här är ny bild på mig och min häst, vi håller på och lär oss rida på en hand, skritt och trav går superbra, galoppen har vi lite olika problem med men vi kämpar på :D


23018660.jpg
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

*kl*

Jag har köpt en dressyrsadel för att kunna variera ridningen lite. Min sits har ju blivit helt katastrofal i westernsadeln, men den blir något bättre i dressyrsadeln.
Men shit vad konstigt det kändes i början! Hade inte suttit i en engelsk sadel på väldigt länge, så jag kände mig helt bortkommen! :D





Gamlingen funkar som barnhäst också! ;)

 

Liknande trådar

Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
Svar
13
· Visningar
392
Senast: EZMK
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
639
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 498
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp