Bilder på era hästar ;)

Sv: Bilder på era hästar ;)

å ni har kommit lång på de här åren. var ju jätteduktiga på lillerud
(undrar om det är någon som håller till på buke i bland tro på ridbilden:angel: eller är jag helt ute och seglar;))

Tack :) Kul att höra från andra att det går bra, är så lätt att bli lite hemmablind. :p

Jodå, han har ridit henne några gånger så jag bla. kan se hur hon rör sig..
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Tack :) Kul att höra från andra att det går bra, är så lätt att bli lite hemmablind. :p

Jodå, han har ridit henne några gånger så jag bla. kan se hur hon rör sig..

Det är nyttigt att få se sin häst bli riden av någon annan då och då
man får en del ahaupplevelser, hur står det till annars i värmen;)
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Det är nyttigt att få se sin häst bli riden av någon annan då och då
man får en del ahaupplevelser, hur står det till annars i värmen;)

Ja verkligen, har märkt att jag kan kräva mycket mer av henne än vad jag gjort innan när jag sett de passen.

Det går bra, vi kämpar på med bytena och det går rätt hyfsat nu :)
Hur är det själv då? Får vi inte sen några bilder från dig?
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Bild011.jpg

Vad snygg hon har blivit! :d
Visst är hon e. JJ Bar King? Eller blandar jag ihop det nu?
Isåfall är hon halvsyster till min förra foderhäst Plexus :)

 
Sv: Bilder på era hästar ;)

jodå! Hon är efter JJ Bar King :)
han är så fin plexus! Gör sig väldigt bra på bild också! :d
Vet du vart han har hamnat? och om han fortfarande är westernhäst? :)
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Han hamnade hos en tjej i Västerås, och har blivit hopphäst :grin:
Lite synd med tanke på allt jag lade ner på honom, men så länge han trivs så är väl det bra :) Jag hoppade nästan inget alls med honom, men jag hade en känsla av att han borde passa till hoppning.
Fast jag tror ändå att han hade passat bäst till reining :angel:
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

ja det tycker jag var lite tråkigt, han såg ut att trivas jättebra med western vad jag kommer ihåg från bilderna och filmerna ni visat! :)

Men jäklarns vilken flashig hopphäst hon fick sig! Inte så vanligt med storhästar inom hoppning som ser ut sådär! :d
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Jo, hade han haft en duktig ryttare hade han nog kunnat komma ganska långt inom westernridningen. Jag hade inte tålamodet som krävdes tyvärr, men hade jag haft det skulle han nog ha blivit jättefin med tiden.
Fast jag vet faktiskt inte om han är storhäst, det är möjligt att han går under ponnygränsen (även om jag tvivlar på det) :D
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Här är han med sina nya sadel och träns :) Lite mer western än de förra bilderna haha

Vacker.jpg

Får man fråga vad det är för pad du har och var du har köpt den :o

Underbar häst och superfin sadel, va det en crates? :love:
Jag har också en kallblodstravare :) Vad är de för stam på din? Min är e:Gullsvarten, u:Korfrigge, ee:Almsvarten
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Jag red henne ett ganska bra tag när hon stod hos Lillemor.
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

*kl*
Nån mer som har westernhästar här. Finns de nån som har bilder på Tinker i westernutrustning.
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

Nja har annons ute att jag letar, men har väll inte fåt tnågot vettigt svar än, skrev att ja ville ha nån mellan 10-15 år men får svar på att de har 3-åringar, så duktig är ja inte.
 
Sv: Bilder på era hästar ;)

*kl*

Här är min lille Ice Cube, vallack född 06, okänd härstamning (men som synes dominerar arabinslaget i honom;))

Tanken är att vi ska lära oss western tillsammans, men gammal hoppryttare som jag är kommer vi nog även ta oss ut på hoppbanorna såsmåningom för skojs skull... Till att börja med blir det nog lite trail, sedan får vi se vart det bär... Jag gillar lite fart och fläkt, och som bliden nedan visar har han ju förutsättningar för att bli en bra kossehäst:D Eller vad tror ni?

21222703.jpg


21222704.jpg
 

Liknande trådar

Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
Svar
17
· Visningar
464
Senast: Asko
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
640
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 408
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 502
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Melatonin
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hudvårdstråden 2

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Skäller på andra hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp