Bilder på Mums-Mums

loveponies

Trådstartare
Idag skickade Mums-Mums ägare bilder på honom! Jag bara måste visa hur stilig han har blivit! :love: :D
Han är nu 4 mån gammal!

mums1.jpg


mums2.jpg


Tror ni man är stolt eller? :love:
 
Jag var och tittade på min lillkille idag och han är också kanonfin.
Ska vi kalla det nybörjartur eller? :confused: :angel:
Också nöjd uppfödare !
 
Vilken haka? Problemet är väl just att det inte finns nån :confused: :angel:

Men stora fötter har han, tycker jag har hört nån liknelse... Stora fötter stora... Minns du vad det var? :angel:
 
*host* Tror att det genetiskt hänger ihop med anlaget för blåvitt. Kallas bicolor-dasslocksgenen :angel:.

mandalaki
 
Förresten, loveponies: han har nog fått ett gott hem. Såna bilder tar man bara när man är riktigt kär :).

mandalaki
 
Det var visserligen hennes kompis som tog bilderna, eftersom hon själv inte blev klok på hennes kamera, men jag tvivlar inte på att han har det bra ändå! :D
 
Vilken snygging! :)

Har själv en liten uppfödning hemma som fyller 5 dagar i dag! :love:
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
945
Senast: skiesabove
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 397
Senast: monster1
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
257
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp