Bilder på tränare från Frankrike

Sv: Bilder på tränare från Frankrike

Bitte können Sie dass übersätzen? Spreche nur deutch... :smirk:

Ärligt, hajjade ingenting,,vad var det om?
 
Sv: Bilder på tränare från Frankrike

Hallå du kan ju inte bara lämna det här så där vind för våg , du måste ju översätta oxå ;)
 
Sv: Bilder på tränare från Frankrike

Vaaaaaa......?????????
 
Sv: Bilder på tränare från Frankrike

Sorry - har inget ljud på min hemdator, så jag tyckte bara att bilderna var kul. Men det handlar om - se (www.allege-ideal.com) att Christian Carde har startat en internationell organisation för att komma till en dressyr som ska överensstämma med det som verkligen står i FEIs regler. Han har samlat riktigt stora namn internationellt, och börjar så småningom få folk att lyssna.... :)
 
Sv: Bilder på tränare från Frankrike

Va snyggt han rider... :rofl:
 
Sv: Bilder på tränare från Frankrike

hajjade inte helt men jag gick in på deras hemsida och hittade lite kuliga saker. Bl a så ska jag filma min kompis på hennes häst och skicka videon till dem för en bedömning. Coolt va? =) Ett tips till alla, återkommer om hur det funkade! :banana:
 
Sv: Bilder på tränare från Frankrike

Nein, aber mein deutch ist ganz schrecklish weil ich kein deuth sprichts mer. Tyyyp...

Du skulle se mig försöka mig på franska... Gurgel! :smirk:
 
Sv: Bilder på tränare från Frankrike

jo mkt riktigt... det där är franska inte nån jävla tyska heller :)
 
Sv: Bilder på tränare från Frankrike

Någon som är fransk-talande som kan översätta så att vi vanliga dödliga kan fatta något åtminstone? :bump:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 084
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 128
Senast: Mabuse
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 270
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 438
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp