Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Min sömntuta

AE202C64-50F4-4B76-9A91-8C026499828F-4249-0000021D9733FC7E.jpg
 
Sv: Bilder

Nej, är hon vaktig så låter det väl mest som att hennes instinkter fungerar precis som de ska. Den där bilden där hon sträcker sig efter ungen är så otroligt rar, hon ser så bekymrad ut:love:
 
Sv: Bilder

kl
903317_10151628722774612_393732113_o.jpg

Min lilla skygga katthemsfröken är numera inte så skygg och ligger ofta på min säng och spinner högt för sig själv. Hon tycker det är supermysigt när matte lägger sig bredvid, då kryper hon intill och vill ha så mycket gos det bara går! :love:
 
Sv: Bilder

Här är min ena goding, Benke på snart ett år. :love:

10153_397648020334485_437290492_n.jpg


och här är min älskade lilla Harley, även kallad Harlorten! :love:
174850_424664.jpg


och Benke igen, kattmynte-blick! :p
174849_424663.jpg
 
Sv: Bilder

Sök på catoonizer :) Tyvärr kan man inte ladda ner bilderna direkt utan du får göra en print screen och sen spara bilden från paint eller så :)
 
Sv: Bilder

Tack Zassoo och Linta :love: och javisst, de är släkt, syskon till och med! fyller ett nu den 16 maj faktiskt! :)
 
Senast ändrad:
Sv: Bilder

Prickiga magar är absolut det sötaste som finns :love:
Nej, ingen blå. Pappan bär inte på dilution, så det kunde bara bli fullfärg i denna kull. Han är också homozygot för augotianlaget, så vi visste även att alla skulle bli mönstrade. Vi hoppades att Malla skulle bära på tabbyanlaget (hennes pappa gör det), men det verkar tyvärr inte så. Därav alla prickar. Så färgmässigt var det en rätt tråkig parning, vi visste att det kunde bli brunt (eller svart, vad man nu säger) och choklad. Att det blev 2 chokladtjejer var verkligen jackpot, jag ville ju gärna ha en sån och vi hade beställning på en sån tjej från en annan uppfödare.

Däremot verkar jag ha fått igenom min önskan av uppfödaren :p Förhoppningsvis hittar vi en snygg vitfläckad hane att para Malla med, och jag får då behålla en hane ur den kullen. Vill gärna ha en hane (aldrig haft nån) och jag vill ännu mer ha en vitfläckad kisse igen :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
3
· Visningar
150
Senast: Sirap
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
612
Senast: Hazel
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
377
Senast: tott
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 092
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp