Bukefalos 28 år!

Bildgalleri på nätet

Habina

Trådstartare
Jag söker efter ett galleri för några bilder på nätet, som jag kan ladda upp och sedan lösenordsskydda.

Det handlar om rätt "otäcka" bilder, där jag vill lämna ut länk + lösenord till de som är nyfikna, men inte riskera att någon stackare som inte vill se bilderna råkar snubbla över dem vid googling eller dylikt.

Vad rekommenderar buke? :)
 
Jag söker efter ett galleri för några bilder på nätet, som jag kan ladda upp och sedan lösenordsskydda.

Det handlar om rätt "otäcka" bilder, där jag vill lämna ut länk + lösenord till de som är nyfikna, men inte riskera att någon stackare som inte vill se bilderna råkar snubbla över dem vid googling eller dylikt.

Vad rekommenderar buke? :)

På Imgur kunde man iaf förut har privata album där enbart de med länken kan hitta bilderna.
 
Tack! Tyckte det var så svårt att läsa mig till ifall det var möjligt med lösenordsskyddat eller inte. :)
 
Och vi blir inte alls nyfikna på vad för bilder du har som är så hemska att de inte kan visas offentligt :angel::angel:

:rofl: Förlåt! :p Du kan få länken sedan om du vill. Det är på min valacks extremt otäcka skärsår (djupt och brett), jag vill visa hur oerhört fint det läkt fast ingen trodde det skulle göra det. Men det är rätt äckliga bilder om man inte är skadad (som jag) och bara tycker att det är fascinerande. :o
 
:rofl: Förlåt! :p Du kan få länken sedan om du vill. Det är på min valacks extremt otäcka skärsår (djupt och brett), jag vill visa hur oerhört fint det läkt fast ingen trodde det skulle göra det. Men det är rätt äckliga bilder om man inte är skadad (som jag) och bara tycker att det är fascinerande. :o

Inte värre än så ;)

Såg framför mig hur du typ styckmördat någon eller så :angel:
 
Frustrerande! Har efter en del krångel med photobucket (blev utloggad hela tiden) lyckats ladda upp nio av tio bilder samt skrivit lite text till dem. Nu vägrar den ladda upp mer än 90 % av tionde bilden. Suck! Har hållit på i en timme med det här albumet. :down:
 
Funkar finfint! Läskig skada, förstår vad du menade med att ingen trodde att det skulle läka så fint. Hade aldrig gissat på en sådan rejäl skada om jag bara sett sista bilden!
 
Funkar finfint! Läskig skada, förstår vad du menade med att ingen trodde att det skulle läka så fint. Hade aldrig gissat på en sådan rejäl skada om jag bara sett sista bilden!

Tack! Då kan jag knåpa ihop mitt inlägg. :)

Nä, både jag och veterinären var övertygade om att vi skulle bli tvungna att ta bort honom. Speciellt som det var sårvård i mitt lilla stall, dvs inte lika kliniskt rent som en klinik.

I maj ska han till klinik för att röntgas och ultraljudas för säkerhets skull, så jag törs börja rida honom utan att nojja. :)
 
@Habina WOW! Vilken läkning!

Ja, jag är så lättad att det gick vägen. För att inte tala om att ta en lösdriftshäst direkt in på boxvila, när han dessutom har rätt så känslig mage. :crazy: Men det gick! Jag har dessutom lovat honom en morot varje dag så länge han lever, som belöning för hans prestation. :laugh: Så han lär bli 35 år gammal. :cautious:
 
Ja, jag är så lättad att det gick vägen. För att inte tala om att ta en lösdriftshäst direkt in på boxvila, när han dessutom har rätt så känslig mage. :crazy: Men det gick! Jag har dessutom lovat honom en morot varje dag så länge han lever, som belöning för hans prestation. :laugh: Så han lär bli 35 år gammal. :cautious:

Det är då det minsta han är värd :D Matte är då också värd en morot om dagen för jag misstänker att det inte läkt så fint utan exemplarisk omvårdnad :bow::bow:
 
Ser ju jättefint ut! Bra jobbat!

Jag följer Prince Fluffy Kareem (häst-rescue i Egypten) på Facebook och de lyckas läka de hemskaste såren på de magraste hästarna under väldigt dåliga förhållanden, så jag tyckte inte förebilden var speciellt hemsk alls... :o Jag har också blivit skadad. :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag liksom många andra har råkat ut för att photobucket numera vill ha pengar för att länka till sina egna bilder. Har nu efter klurande...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: mandalaki
·
  • Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
14
· Visningar
6 611
Senast: Caoimhe
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 823
Senast: Lager
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 093
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp