Bukefalos 28 år!

Bildgalleriet

pimy

Trådstartare
Hur lång tid tar det innan de bilder man lägger upp i sitt bildgalleri blir godkända och synliga? La upp bilder för ca 5 dar sen men de är inte synliga än...
 
Sv: Bildgalleriet

Det beror helt på hur mycket tid över jag har och när jag hinner och kommer ihåg att nu är det dags att kolla. Minst någon gång per månad brukar det väl bli :)
Samma sak gäller för länkarna.
Känns som om jag svarat på detta några gånger tidigare. :)
 
Sv: Bildgalleriet

tack gunnar. jag menade inte att stressa dig eller kritisera på nåt sätt. skulle kanske ha använt sökfunktionen först... Kanske skulle det kunna stå i texten när man laddar upp bilder till galleriet att det kan dröja upp til tex en månad innan bilderna blir kontrollerade av moderator, då behöver man inte undra :)
 
Sv: Bildgalleriet

Ingen fara :)
Du har helt rätt någon typ av information om att det kan ta ett tag borde finnas, jag funderar dock på att byta till en nyare variant av galleri och förhoppningvis kan jag fixa detta då.
Nu finns dina och en hel massa andra bilder inlagda och godkända.
 
Sv: Bildgalleriet

hur lägger man upp bilder på bildgalleriet? jag var där och kikade men hittade inte hur man gjorde.. :confused:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 186
Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
1 983
Senast: Sel
·
Hästvård min häst hade en svullnad som vi upptäckte för ett par veckor sedan och bestämde oss för att kolla upp. Det visade sig vara ett trauma...
Svar
7
· Visningar
559
Senast: NOC14
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
341
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp