Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.

LindgrenV

Trådstartare
Ytterligare en tråd är full och dags för en ny. Släng in bilder på er alla ni fina bukare :love:

Själv bjuder jag på en inte så fager bild när jag provade mina hårspolar för att se om jag kunde få annorlunda lockar än mina naturliga... Håret han dock torka lite för mycket innan och jag hade ingen vattenspruta så det funkade inte riktigt (bättre lycka nästa gång)... Men såg rolig ut under tiden i alla fall :p

1ab6adc4c96911e294f522000a9f30b8_7.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Men hej. jag gillar din tröja!

Jag är glad över att det är lördag! Trots regnet här i sthlmstad!

89e7c058cad011e2b57222000a9e07e9_7.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Håret blir sjukt roligt att jobba med när de torkat på rullar :D varenda hårstrå lyder en magiskt typ :love:
 
Sv: Bildtråd nr 7

Kan man bli snyggare:love:

kl*
Ser lite ut som en transvestit men whatever! :D Helt kär i mitt nya läppstift :p Sådär riktigt knallrosa med metallicglans. :d
b6451f86cadc11e2bbd422000a1f9ab2_7.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 7

Tagit ur mina extensions, åker i igen snart dock ^^ men bara över festivalen (SRF) Blivit så slitet och trist. Tänkte göra ombre på mitt egna hår istället :D
 
Sv: Bildtråd nr 7

Hahaha kanske det, men vad ska man göra. Har man manligt ansikte så har man, så får överleva som snygg transvestit :D

Du passar ju så sjukt bra i lugg.. så avundsjuk. Jag ser bara avlång ut. Funderar inte alls :(
 
Sv: Bildtråd nr 7

Du är hur söt som helst och passar så fint i så kort lugg! Fåtal som gör tycker jag :)
Får jag fråga om du möjligen har tatuerat dina ögonbryn?
 
Sv: Bildtråd nr 7

Tack så mycket! :) Nej det är mina egna som jag fyller i med penna. Förut rakade jag bort dom och målade på dom så då var det vanligt att folk frågade om dom var tatuerade. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 900
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 896
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 294
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp