Bukefalos 28 år!

Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
10338235_10152074827235969_7825294046471787777_n.jpg


Fredagsglad var jag igår!
 
:love::love: Tack! Haha och jag lovar att idag ser jag mer ut som ett träsktroll än en människa. Dessutom har världens gigantiska finne dykt upp på hakan:devil:, men det var lite förväntat när jag både har hemsk allergi och bihåleinflammation (Får alltid finnar när immunförsvaret är kaputt )
 
Såhär glad var jag efter avslutat ridpass på en av de finaste (definitivt dyraste) hästar jag någonsin suttit på :love:

IMG_4724_zpsa818263d.jpg



Här försöker jag övertyga honom om att han borde rymma till Madrid och bo i min trädgård:

IMG_4735_zps49e14e4e.jpg




:love:
 
Senast ändrad av en moderator:
Ja, helt jäkla otrolig! Jag är SÅ kär. Synd att jag inte har 60 000€ liggandes, annars hade jag köpt honom!

IMG_4621-1_zpsb87c1454.jpg




IMG_4543_zpsb96184c8.jpg


:love: :love: :love:


(ignorera min ridning; jag är ingen dressyrryttare som synes)

Vilken tjusig en!! :)

@_Peplis_ härlig bild!

kl

Har spenderat merparten av dagen utomhus i regn - orutinerad som man är (jag, stallkompisen och hela vårt sällskap visade det sig, haha) hade jag inte en tanke på att ta med ombyte så en halvtimme på P&J, innan första start ens... var jag blöt inpå underkläderna.
pj_536faa342a6b220571e14d15.jpg

Lika glad var jag för det för den grå skötte sig så grymt bra och jag red som folk :)
 
@niphredil : :love: Hur kom du över att rida den?
Skrev i Spanska hästar-tråden på Gnägg och bad om tips på stall i Spanien där man kan rida. Fick snabbt PM av en fantastisk bukefalist som hjälpte mig att komma i kontakt med ägaren till stuteriet där hon köpt sin PRE. Värsta turen - jag hade aldrig kommit dit annars! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
750
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 974
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 957
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 550
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp