Bukefalos 28 år!

Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom ju alla på Buke (lol) likt mig är såna hängivna antifeministiska konservativa nationalister och ba ääälskar SD, så tyckte jag det passade himla bra med den här bilden här!

vlcsnap-2014-05-16-22h17m25s74.png
 
Eftersom jag lovat min mor att skicka bild på nya klänningen och jag därmed behövde dra fram stativet för att ta egobilder, så var jag ju tvungen att passa på att posera lite framför kameran! :D

21b6gk4.jpg

2e4j7fc.jpg


Ursäkta den kassa kvaliteten, svårt att få rätt fokus när man måste ställa in den i förväg...
 
@Idas : Jag hittar inte riktigt ordet jag leta efter för att beskriva ditt utseende! Du är liksom.. åh jag vet inte!:love: Så himla vacker i alla fall!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 952
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 945
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 417
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp