Bukefalos 28 år!

Bildtråd på era islandshästar!!

Idag har min (förhoppningsvis) nya medryttare ridit lektion för Reynir och det gick himla bra!! Så roligt när han hoppar upp själv med, han är ju expert på min häst och vart med henne sen början. Så att få en tumme upp för träningen på henne gör en lite extra glad! Och det har hänt rätt mycket med henne på dessa månaderna, och jag hoppas utvecklingen fortsätter! :) Även om jag själv kommer få ta ett steg tillbaka så småningom, jag är gravid och kommer inte orka rida denna krut dam hur länge som helst!! Men jag har massa bra folk som kommer hålla igång henne och se till att hon har de bra!

En liten snutt när Reynir rider!
 
Idag har min (förhoppningsvis) nya medryttare ridit lektion för Reynir och det gick himla bra!! Så roligt när han hoppar upp själv med, han är ju expert på min häst och vart med henne sen början. Så att få en tumme upp för träningen på henne gör en lite extra glad! Och det har hänt rätt mycket med henne på dessa månaderna, och jag hoppas utvecklingen fortsätter! :) Även om jag själv kommer få ta ett steg tillbaka så småningom, jag är gravid och kommer inte orka rida denna krut dam hur länge som helst!! Men jag har massa bra folk som kommer hålla igång henne och se till att hon har de bra!

En liten snutt när Reynir rider!


Kul! Hoppas det funkar bra med medryttaren, det är verkligen guld värt.
Går inte att se filmen pga dina sekretessinställningar på facebook. Prova att ändra eller lägg upp på någon annan sida. :)
 
Kul! Hoppas det funkar bra med medryttaren, det är verkligen guld värt.
Går inte att se filmen pga dina sekretessinställningar på facebook. Prova att ändra eller lägg upp på någon annan sida. :)

Ja, känns väldigt skönt att någon kommer kunna hålla igång henne så hon slipper se ut som en flodhäst igen ;)

Nu har jag ändrat inställningarna på filmen, syns den nu?? :)
 
Nu syntes den! Kul att se! Är det på Susedalen?

Ja, det är nere på susedalen! Ett himla fint ridhus dom hade!! Jag bor ju här i närheten men har aldrig vart ner dit! :) Dom fick välja om de ville rida hemma på gården eller ner till ridhuset! :)
 
Min fina Thattur som jag får hem i början på januari! :love: e: mökkur ue: hrafnfaxi


4805-1418132748-21fd55147437d690e9faddaf30546e13.jpg

4803-1418132712-584271473350f0a1b078040eb239c39b.jpg

4804-1418132739-44f4c5287937470049de983a7db53f35.jpg
 
Det där lägga in bilder är way to avancerat för mig. När jag väl lyckades låg den åt fel håll...
 
Här är jag och mina gullepojkar på julafton! :D Dom ville ha sin lunch så att vara modeller var inte särskilt spännande :p

10881653_10203383095805071_5384624447394394347_n.jpg
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 073
Senast: skiesabove
·
  • Låst
Islandshäst Jag har sökt men tror inte det finns en dedikerad islandshästtråd, och många ämnen har trådar som är väldigt gamla, så tänkte vi som...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
105 094
Senast: Fazeem
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 138
Senast: Therese1988
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp