Bukefalos 28 år!

*BILDTRÅD* Solvalla 080611

Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

24st som har tittat, ingen kommentar :mad::cry:
tråååkiga ni är på trav!!! :p

på galoppsidan är det mer fart!
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

Du är duktig med kameran! Vad har du för kamera förresten? Så där ser ju aldrig mina kort ut ju...:angel:
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

Inte på min heller ju :cry:

( startade du på valla igår Lines? )

...hmm , såg att du gjorde det...gick lika bra som för "oss"
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

Det var första och sista gången han körde :mad:.

Påminner mig om när han körde vår Sprattel första (o sista) gången.
Vi sa åt han att hästen var "riktigt dieseltrög ända tills du drar ned norsken o då måste du ge efter med tömmarna o inte sitta o hålla igen för det bär iväg som tusan". Lyssnade han? Neeeej då :devil:
Tacka vet jag svågern hans :bow:
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

Han körde ju efter hur det såg ut på oddsindikantorn. Jag tar det personligt som han misstror både mig och ännu värre,min häst.
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

WTF,du har ju ingen bild på min häst ;).

vilken var din pålle?

jag kan NADA om hästarna, kör värmningar på ATG-ombudskanalen :D
så det e "brun 5, lila 8, svart 7" osv ;)

men jag har fastnat för Frasse Filiokus och Fina Lina eller vad den heter :p å igår, Cheesecake! hehe...
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

Du är duktig med kameran! Vad har du för kamera förresten? Så där ser ju aldrig mina kort ut ju...:angel:

tack :D

en canon eos 400d som jag försöker lära mig (så jag har massa suddiga och kolsvarta från igår oxå). vill ha bättre zoom, men ja, det kommer :)

ni får JÄTTEGÄRNA säga till om ni har solvallastarthästar, så fotar jag mer än gärna! Men jag kan bara komma ner efter spelstopp...
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

Den ena var avstängd (efter ha klippt benen med min häst faktiskt) och den andra lite restrött ;).
För övrigt första gången i hela mitt travliv jag känner mig besviken på en styrning. Misstag kan alla göra, men det här kändes mest som en missförtroendeförklaring.
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

Förstår det,lika kände vi, precis som att vi amatörer inte kan avgöra hur våra hästar funkar.
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

*host*(blev en liten trådkapning här)
Nu är det väl kanske så att vi lätt har en övertro på våra hästar.
Men i mitt fall så har han ju känt mig och sett hästen mycket.
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

han har ju kört en del åt mig också förr och har en tendens att göra tvärsom....fast han har ju vunnit en hel del för mig också..bl a men Virgil då det begav sig...
Men när jag t ex sa till han att ALDRIG släppa "munnen" på min nordis för då stannar han o han kommer in och har haft tömmarna hängandes efter sidorna å säger...han ville inte ta i.......då höll jag på att strypa honom...:devil:
..och jag har INTE övertro på mina hästar och är nästan alltid realist
 
Sv: *BILDTRÅD* Solvalla 080611

Min zoom är helt värdelös... så de enda foton som blev något av mina elitloppsfoton är dessa... och så här långt ifrån kommer man utan zoom.

Maj2008086.jpg


Maj2008088.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Har ni sett en tröja med sådana ärmslut på bilden som inte är luddig? (Läs kan användas på jobbet, vi har ganska fri klädkod, men ludd...
Svar
12
· Visningar
865
Senast: Squie
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 384
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 557
Senast: Smurfoff
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 339
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp