Bukefalos 28 år!

Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Hennes sto är nog tilläggsregistrerad i ASVH för att avkommorna ska få rätt papper. Därmed syns hon i BLUP.
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Jättefin! Hur länge har du haft den? :) Du, en fråga. Din är ju reggad på nått vis så den finns att leta upp i blup. Hur får man till det så? Min finns inte, men finns heller inte i en enkel sökning i kwpns databas...

Tack!! Är jättenöjd med henne, även det är jättemycket jobb med dem som du skrev. Har ägt henne i 1 år och 8 månader, men ridit henne i 5 år ( fd medryttarhäst).
Ingen aning faktiskt, tidigare ägare som fixade det;-)
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

*KL

Det är sjukt vilken abstinens man kan få efter det här monstret :love:
ballong_zps523fc66e.jpg

Hon var ju lite ojämn senast, men det var tydligen bra dagen efter när ridläraren kollade henne som tur är. Längtar sönder till fredag, då är det dags igen :)
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Vilken härlig bild!!:D

Vårt senaste tillskott här hemma. B-ponnyn Pontus med Grace som bihang.
Hon tyckte ponny var vääääldigt intressant:love:

431435_10200208118307392_1950304836_n.jpg
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

kl

Idag hade jag fotograf med mig för första gången på länge. Tanten var helt elektrisk och väldigt lätt i bakkärran (nyklippt...), men där emellan gick hon riktigt bra!! Måste bara lära upp fotografen att ta fler bilder och i vilka moment ;)

Och jag MÅSTE träna på att vrida fram fötterna. Men hur sjutton gör man?! Dom hamnar alltid rakt ut...

IDA_3223.jpg


IDA_3216.jpg


IDA_3170.jpg


IDA_3125.jpg


IDA_3295.jpg
 
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Kl

I måndags tog jag hem min gangster häst som jag i november var på väg att släppa ut i skogen (läs sälja) då hon var ohanterbar efter skada. 2 första ridpassen på egen hand har gått bra. I dag blev det vår första tur ute i snön helt själva, och i dag är hon inte till salu.:p

IMG_4316_zps06e4e16d.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 690
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 996
Senast: shia
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 038
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
4 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp