Bukefalos 28 år!

"Billiga" Dressyr hingstar!

MaRomer

Trådstartare
Så vilka hingstar kommer "reas" ut? Och vad finns det redan för billiga hingstar inför 2012 års sesong? Nu tänker jag på "hbl" hinstar.
 
Sv: "Billiga" Dressyr hingstar!

Kan ju lägga till själv att Hermes inte ligger så högt i pris!
 
Sv: "Billiga" Dressyr hingstar!

Du får vänta till nästa års betäckningssäsong tills någon vet priser.
 
Sv: "Billiga" Dressyr hingstar!

Visseligen, men brukar inte föregående års priser ha lite med nästa års priser att göra eller kan det skilja 5000:-?
 
Sv: "Billiga" Dressyr hingstar!

Det kan vara så att vissa hingstägare tycker att deras hingst får för lite ston och drastiskt sänker avgifterna till nästa år, vi får helt enkelt vänta och se. De flesta licenser brukar vara lösta före första april.
 

Liknande trådar

Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
514
Senast: Robina
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
714
Senast: Askur2017
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 187
Senast: Jeps
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
866
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp