Welsh hingst på semin eller i Norrland

ufot

Trådstartare
Frågar åt en vän.

Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse.

Gärna en hingst som lämnar stabilt psyke och enkla avkommor. Gärna mer mot dressyr.

Avkomman är tänkt till hobbyridning och dressyr på lägre nivå.
 
Synd att du letar c-ponny, jag vet en welsh mountain hingst, visad med 40 poäng i år som står i Jämtland
 
Synd att du letar c-ponny, jag vet en welsh mountain hingst, visad med 40 poäng i år som står i Jämtland
Stoet är ca 155 cm.
Avkomman får gärna bli mindre, men Welsh mountain är för litet.

Stoet är Welsh parted med pre som pappa.
 
Stoet är ca 155 cm.
Avkomman får gärna bli mindre, men Welsh mountain är för litet.

Stoet är Welsh parted med pre som pappa.
Jag förstår! Är själv sugen på att betäcka med honom med mitt halvblod, om han skulle nå upp. Tvivlar lite på det!
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 051
Avel Leker lite med tanken att låna magen av ett sto jag är väldigt förtjust i, men då jag själv är liten vill jag att avkomman absolut inte...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Gimlan
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 754
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 252
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp