Bukefalos 28 år!

"Billiga" Dressyr hingstar!

MaRomer

Trådstartare
Så vilka hingstar kommer "reas" ut? Och vad finns det redan för billiga hingstar inför 2012 års sesong? Nu tänker jag på "hbl" hinstar.
 
Sv: "Billiga" Dressyr hingstar!

Kan ju lägga till själv att Hermes inte ligger så högt i pris!
 
Sv: "Billiga" Dressyr hingstar!

Du får vänta till nästa års betäckningssäsong tills någon vet priser.
 
Sv: "Billiga" Dressyr hingstar!

Visseligen, men brukar inte föregående års priser ha lite med nästa års priser att göra eller kan det skilja 5000:-?
 
Sv: "Billiga" Dressyr hingstar!

Det kan vara så att vissa hingstägare tycker att deras hingst får för lite ston och drastiskt sänker avgifterna till nästa år, vi får helt enkelt vänta och se. De flesta licenser brukar vara lösta före första april.
 

Liknande trådar

Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
509
Senast: Robina
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 601
Senast: Guldaskig
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Smoothi
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 668
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp