Bukefalos 28 år!

"Billigt" Dressyrträns med kvalité?

Madde_padde

Trådstartare
Jag är på jakt efter nytt träns att rida med hemma och ev någon träning ! Ska ju hålla för slut pch släp men även vara snyggt såklart! Söker lite kvalité men till bra pris! Tänker mig väll omkring 1000 kr.

Eller ska man köpa ett begagnat os eller så? :-)
 
Sv: "Billigt" Dressyrträns med kvalité?

BR har många modeller, vissa ligger på strax över 1000 kr. Riktigt bra kvalitet för pengarna:)
 
Sv: "Billigt" Dressyrträns med kvalité?

Vilket underbart rundsytt de hade :-)

Hur är det med kvalitén på dyon Working collektion tro?
 
Sv: "Billigt" Dressyrträns med kvalité?

Jag har ett lite äldre dressyrträns från H**ks och det har hållit i flera år, superkvalitet :) Tror det är av märket Claridge House, och de har ju några jättesnygga dressyrträns!
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 456
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 219
Senast: ako
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 156
Senast: Habina
·
Utrustning Det finns säkert otaliga trådar om sadeltillpassning, utprovade av allehanda experter, men jag funderar på själva marknaden. Av de...
2
Svar
21
· Visningar
3 326
Senast: Lixiigirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp