Black friday

Har någon sett om det finns skyddsboots på rea någonstans? Gärna modeller/märken som är kända för att hålla för lite tuffare förhållanden :)
 
Jag har köpt lite smycken från Emma Israelsson som jag har spanat på länge. Dock är jag ute efter en handväska från ett specifikt märke. De skriver typ "black week, passa på att unna dig" och har 0 kr i rabatt 😂 känner som att de missat konceptet med Black week 🤭
 
Jag ser en massa bra rea, men har andra stora utgifter just nu så får avstå. Skulle dock vilja köpa ett par ariatskor att ha till vardags (alltså inte i stallet), så om någon ser ariat heritage i storlek 36,5 på rea så hojta gärna😁
Jag har hittat några ställen där de sålts till bra pris men då har inte min storlek funnits..
 
Har köpt en TV på Power som dottern ska få i födelsedagspresent. Den har kostat 5000 kr och är nu sänkt till strax under 3000 kr.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 897
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 202
Senast: Kakis
·
Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
364
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp