Bukefalos 28 år!

Blir höet/hösilaget dyrt i år?

G

Gisburne

Kanske ska ligga under Hästverksam, men jag provar här. Satt och funderade på den långa vintern och kalla våren, det måste väl påverka höskörden? Det kan ju smälla till och bli en kanonsommar, men säg att det inte blir så. Kommer det bli svårt och dyrt att få tag på bra hö till hösten? Ni som kan, vad tror ni?
 
Sv: Blir höet/hösilaget dyrt i år?

Men hallå, jag la den ju på Foder! Vad gör tråden här...?
 
Sv: Blir höet/hösilaget dyrt i år?

fortfarande svårt å säja... men blir nog en senare 1a skörd.
beror givetvis på vart man bor osv.
men vi får vel hoppas på att våren kommer FORT och gärna NU!!!!
:bump: :bump: :bump:
 
Sv: Blir höet/hösilaget dyrt i år?

Det är alldeles för tidigt att uttala sig om årets vallskörd. Vädret hittils har inte speciellt stor betydelse. Här omkring så är det snarast ett överskott på vall och det finns alltid gott om foder. Enda haken är egentligen vädret under skördetiden. Kvantitet finns alltid det är kvalitetsfoder som det kan bli brist på.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: Zpunk
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 348
Senast: Bee
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 048
Senast: Badger
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 932
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp