Bukefalos 28 år!

Blödningar???

Krusan

Trådstartare
Är nu i v12 och har sedan 6 dagar tillbaka haft småblodningar på nätterna. Är lite orolig om det kan vara början till missfall... Har sedan vi upptäckte att jag var gravid haft bruna flytningar av och till. Nu vet jag inte om kroppen fick sig en rejäl smäll attt flyg 23 timmar från Melbourne till Stockholm. Det värsta är att jag ska flyga hem igen om en vecka.

Är det vanligt att ha blödningar? Det är inte färskt blod utan mer mörkrött.

// Krusan
 
Sv: Blödningar???

Är nu i v12 och har sedan 6 dagar tillbaka haft småblodningar på nätterna. Är lite orolig om det kan vara början till missfall... Har sedan vi upptäckte att jag var gravid haft bruna flytningar av och till. Nu vet jag inte om kroppen fick sig en rejäl smäll attt flyg 23 timmar från Melbourne till Stockholm. Det värsta är att jag ska flyga hem igen om en vecka.

Är det vanligt att ha blödningar? Det är inte färskt blod utan mer mörkrött.

// Krusan

Flygning ÄR ju stress, all stress påverkar men kroppen är ju konstruerad att klara av stress i "normala mängder"

Själv har jag flygit varje månad i graviditeten, kanske inte så långt men jag är livrädd att flyga så den stressen äri nte att leka med.

Jag är nu i vecka 28 och kommer att flyga fram till vecka 30, minst 3 ggr till.

Blöder du ska du alltid kontakta KK så de kan kolla dig.
 
Sv: Blödningar???

Jag har ringt till KK här i staden och har fått telefontid så jag kan prata med någon. Vill helst kunna få komma på ett UL så man kan se att allt är bra. Ska flyga hem till Melbourne den 25:e igen, är inte stressad över flygningen. Dagen efter jag väl kommer hem så ska vi på UL för att kolla defekter på fostret...

Kunde inte sova när jag upptäckte att det blödde första gången så det byggde väl på stressen. Men efter tredje natten så kopplade jag väl av eftersom det alltid slutade på morgonen.

// Krusan
 
Sv: Blödningar???

Åh, är du gravid. Grattis Karin! :)

Hoppas allt går bra och att det inte är någon fara med barnet.
 
Sv: Blödningar???

Tack!

Är just nu i Sverige på en 2 veckors semester... Så det har blivit mycket nu, ska som sagt var åka hem igen på söndag. Hur ar det med dig då?,

//Krusan
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Från början.. Ägglossade 14/10 . Är bekräftat med äl-test, tempning och känning. Plussade 23/10. Började få bruna...
2
Svar
22
· Visningar
5 515
Senast: sky_fly
·
Kropp & Själ I hopp om kloka svar vänder jag mej hit. Har för några månader sedan slutat med minipiller som jag åt i ca 10 år. Mellanblödde och hade...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Nera
·
Gravid - 1år Hej! Jag är 36 år och är i min första graviditet. Jag har alltid varit inne på att jag inte ska ha barn men jag och sambon har...
2
Svar
35
· Visningar
4 858
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 742
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp