MagicaDeHex

Trådstartare
Fråga ett: Varför går det inte att radera gammalt blogginlägg?

Fråga två: VArför publiceras inte mitt nya inlägg?
 
Sv: blogg

Det måste ha gått alldeles utmärkt för du har inga inlägg i din blogg iaf inte som jag kan se, kanske de syns för dig ändå? De kan ju vara så kallat "mjukraderade" och går då att återta om du vill.

Varför inte de nya publiceras vet jag dock inget om.
 
Sv: blogg

ja,jag ser mina. DEt senaste är ju meningen ska synas....hm,fattar noll...får väl försöka igen
 
Sv: blogg

Det står fortfarande 0 blogginlägg på din statistik-sida. Bara text i rubrikdelen på bloggeriet. Har du gjort den väldigt hemlig kanske, så att ingen annan får läsa den?
 

Liknande trådar

Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Hästnyheter Felicia Grimmenhag är paradressyrryttaren som ridit två EM och är på jakt efter fler mästerskapsstarter - och en ny fyrbent stjärna. Nu...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 332
Senast: mars
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
5
· Visningar
228
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp