Boende till pensionär

Jag tänkte kolla om det är någon som kan tänka sig att hyra ut ett lämpligt boende/hus till min mamma där hon kan bo så länge hon klarar det. Hon vantrivs i Stockholmsförorten där hon bor och tyvärr kan hon inte p.g.a. sin ålder låna till ett hus. Men ekonomin är ordnad. Skötsam är hon också. Röker och dricker ej.

Mamma tycker om att odla så möjlighet till detta behöver finnas. Något lantligt läge men med tillgång till allmänna kommunikationer. Gärna i närheten av Lund, norra Örebro eller Stockholm där hon har sina avkommor.

Mamma vet inte om att jag annonserar här så kontakta mig så vidarebefordrar jag kontakten. Kanske finns det något där ute som kan passa min mamma.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 081
Senast: Wille
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som de flesta kanske vet så bor jag med sambo i Australien, på en liten turistö som har ca 2800 permanenta boendes samt ca 2500 turister...
2
Svar
20
· Visningar
3 308
Senast: Seabaz
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 060
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp