Bör jag oroa mig ??

Status
Stängd för vidare inlägg.

zilla

Trådstartare
Min dotter på 1 1/2 år kissar väldigt mycket ..hon dricker också mycket .så det första kommer automatiskt med på kopet . Men vad är normalt att en 1-2 åring dricker .
Bör jag vara orolig att hon kan ha diabetes eller något annat fel.??
 
Sv: Bör jag oroa mig ??

kolla upp det? Jag drack som en häst då jag var liten, mamma säger att jag till och med drack badvattnet och hundarnas vatten, kollades flera ggr för diabetes men det har jag inte. Dricker än idag massor... ca 5 liter om dagen (vatten alltså) :-)
 
Sv: Bör jag oroa mig ??

Lucas drack massor och kissade således massor också. Nu dricker han också mycket, men mer normalt, och kissar därefter. Nathalie är ingen stor vattendrickare, mer "normal".

Kan du prova att INTE låta henne dricka så mycket en eller ett par dar och se vad som händer?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Tiken har börjat skaka i bakdelen sen 2-3 dagar, märks mest när hon ligger och vilar men även annars. Hon låter också väldigt orolig i...
Svar
18
· Visningar
1 371
Senast: Viva
·
Småbarn Jag skulle vilja testa att besöka öppna förskolan i kommande vecka för att aktivera 2-åringen när han inte har förskola. Men jag tycker...
Svar
13
· Visningar
1 120
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 616
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Hej! Jag är 17 och är livrädd för diabetes, iallafall typ 1. Något av symptomen stämmer in, exempelvis trötthet och så kallad...
2
Svar
22
· Visningar
1 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp