börjes eskadron

Seabaz

Trådstartare
Hur kan börjes sälja eskadronskydden så *billigt* (inte billigt men säkert en hundring billigare än vad de brukar kosta, typ henrikssons och diverse andras återförsäljare?)
 
därför att de har ingen mellanhandel
däför att lokalerna till börjes har så billig hyra så där är en minskad omkostnad vilket gör att de kan pressa ner priserna...
 
For att Borjes saljer dubbelt sa manga Eskadron-skydd som resten tillsammans. Darfor kan de ha sa billiga priser.
 
Det är mycket hos Börjes som är billigt. Funderar själv på ett par Eskadron. Men det irriterar mig att de inte har svarta! Nån som sett hur de bruna ser ut? Skulle det skära sig mot en rödfux?
 
Blir inte vita lätt missfärgade? Min häst har vita halvkotor (kan man säga så??), så jag vet inte vad jag ska välja... Men tror du att bruna passar till en rödfux? De är ganska ljusa, va?
 
Bruna är jättefina.....köpte precis ett par sådana :)
Passar jättebra på min bruna totto. :love:
 
Jo, men jag har dem bara då jag rider inne, då jag rider ut har jag ett par andra skydd fast de är oxå vita faktiskt. :D

Vi hade bruna Eskadronskydd till vår rätt mörka fux, det var jättefint på henne. De är inte mörkbruna utan mer rödbruna i färgen kan man säga.
 
De bruna tycker jag passar utmärkt till en fux!

Man jag retar mig också på att de inte har svarta-jag har bara svart läder, då tycker jag inte att det är snyggt med bruna skydd.

Är det förresten nån som har kännt på deras superbilliga läderskydd? Tyckte att de såg helt okej ut-men man vågar inte riktigt köpa utan att känna på dom...
 
Jag har bruna! Med fårskinn dessutom! Är jättefint både på min fux och min skimmel. :love: Dock så tycker jag att den andra utrustningen ska vara brun också, så det matchar. Alltså sadel och träns. Hade jag haft svart läder skulle jag tagit svarta eller vita (har det med) skydd tror jag.
 
Jag vet en som har bruna till en leverfux. Och en som har hööks nya bruna till en rödfux. Och det är snyggt.. :)
 
Du har ju också den tobaccofärgade Appaloosan, så matchar det för dig, så borde det ju matcha för mig med! :idea:

Jag har förvisso svart dressyrsadel, men ska jag iväg och träna och se lite snygg, så lindar jag. Hemma spelar det ju ingen roll.
 
Ja Börjes har låg lokalhyra - närmare bestämt ingen alls! De äger hela kvarteret :devil:
Du har fått nästan alla svar på varför eskadronskydden är så billiga jämfört med andra affärer (alla märkesgrejer de har är generellt ganska mkt billigare än andra, vilket är mkt tacksamt!) :D
Sen tar de hem stora mängder när de beställer från sina leverantörer, de har mkt lagerutrymmen, och det blir därmed oxå billigare i inköp. Kommer ihåg en gång när det skulle komma RS-täcken (utetäcken). Det kom inte en kartong, det kom en hel lastbil :o

Förresten är det mkt möjligt att Börjes kan ta hem svarta eskadronskydd till er, om ni ringer till affären o frågar så skickar dom skydden till er. De kanske har svarta i affären, om ni kan åka dit eller ringa då. De har iaf tagit hem massa grejer till mig från Hansbo (ex frank baines träns, tyglar, andra eskadron skydd osv)
Frakt får ni nog betala, det lönar sig kanske inte om ni inte beställer några andra grejer därifrån samtidigt!
 
Jag har läderskydden från börjes, lite hårda men jag har fårskinnsunderlägg under och då blir det toppenskydd. Har haft mina i tre år nu. :bump:
 
ojj!! vaddå kvalité??? hur mycket skydd har era hästar?? Mina är helt överfulla..=) tex sleipner (den vita på bilden) har alltid antingen lindor runt om + boots, eller strykkappor runt om, strykkappr fram, linsor bak etc etc... o boots på alla fyra...=) Lika dant är det med Arabesque (den bruna på min bild)...=) :o
 
Börjes läderskydd är jätte bra om du alltid använder ett fårskinnsinlägg.
Annars har dom tyvärr en ful ovana att gnava bort pälsen på hästbenet.
Men med fårskinnsinlägg är dom jätteprisvärda.
 
Vad bra, då ska jag också beställa såna! Det är lite svårt med färger till rödfuxarna annars tycker jag...
 
Börjes håller ju över lag ganska låga priser även på de grejerna som är bra kvalité, och det är skönt att någon försöker göra det..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
581
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 928
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 709
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 424
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp