Bukefalos 28 år!

Bokförning av utgifter

grodan21

Trådstartare
Kom inte på någon bra tittel :o Men ska försöka förklara mitt problem! Jag har de senaste 5 plus åren haft ett sytem för att bokföra mina privata utgifter, men känner att jag behöver hitta ett enklare system. Hur gör ni för att hålla koll på inkomster och utgifter?
 
Min bank (Handelsbanken) har en funktion i sin app som visar alla inkomster och utgifter. Fungerar riktigt bra, jag har bara behövt sortera vad mina utgifter är, sen sorterar den åt mig 😊
 
Min bank (Handelsbanken) har en funktion i sin app som visar alla inkomster och utgifter. Fungerar riktigt bra, jag har bara behövt sortera vad mina utgifter är, sen sorterar den åt mig 😊
Jag behöver kunna dela upp kreditkortsräkningen på något bra sätt
 
Jag använder appen Mina utgifter. Den är superlätt. Jag saknar lite detaljer med statistik och jag skulle vilja ha två olika kassaböcker utan att behöva ha två appar, men förutom det så är jag jättenöjd!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 364
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
144
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 474
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
10
· Visningar
2 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp