Bokmässan 2013

Miran

Trådstartare
I år pågår bokmässan i Göteborg 26-29 september. Ska ni dit? Jag är där fredag - söndag, mestadels i Formas monter, kom gärna förbi och hälsa på! Det var så kul i våras på Gothenburg Horse Show med alla bukefalister som kom fram och presenterade sig med sina nick ...:D
 
Sv: Bokmässan 2013

Jag ska troligen bli intervjuad på GPs scen och får i gengäld en biljett till valfri dag, så ja! :)
 
Sv: Bokmässan 2013

I år pågår bokmässan i Göteborg 26-29 september. Ska ni dit? Jag är där fredag - söndag, mestadels i Formas monter, kom gärna förbi och hälsa på! Det var så kul i våras på Gothenburg Horse Show med alla bukefalister som kom fram och presenterade sig med sina nick ...:D

Kul att du ska vara där! Jag ska dit torsd-fred så jag kommer gärna och pratar lite! Jag brukar inte skriva så mycket här men har följt allt om Buke-romanen och har så klart läst den! Har även läst alla Klara-böcker och rekommenderar dem, och Dalslandsdeckarna, ofta och gärna i mitt jobb på bibblan! :)
 
Sv: Bokmässan 2013

Jag kommer på fredagen. Skriver inte inte så ofta men gillade din bok. Är för gammal för att ha läst dina andra böcker som ung. Får se om jag vågar mej fram.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag bor ute på landet i ett eget hus utmed en stor väg där folk går titt som tätt. Grannarna bor några hundra meter ifrån mej och dom...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 564
Senast: Satis
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: Cämz
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 469
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp