Bukefalos 28 år!

Bomlös sadel?

E

Emilia_e

Blev väldigt nyfiken på sadlarna på denhär sidan: www.torsionsaddles.com (tänkte speciellt på dressyr/allround sadlarna)
Någon som har en sådan sadel, eller någon liknande (bomlös)?
Trivs ni med sadeln isåfall? :confused: :)
 
Hej!

Det finns massor av trådar om Torsion och liknande sadlar. testa att använda sökfunktionen!
 
Ja, det finns typ en miljon trådar om bomlösa sadlar här på forumet så jag är säker på att du kommer att hitta massor om du söker på "torsion" eller "bomlös sadel". :)
 
Ja det finns väldigt många trådar om bomlösa sadlar men dom handlar om helt andra saker kring sadeln...Och ja, jag skulle kunna ställa min fråga på någon av dom trådarna men det tar mkt längra tid att få svar eftersom endel trådar är så gamla... ;)
Ni får gärna påpeka att det finns massa andra trådar om det (även fast jag redan vet det), men jag är bara intresserad av att få veta vad folk som rider med bomlös sadel tycker om dom! :D :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 453
Senast: kurakosz
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 686
Senast: caballus
·
Utrustning Ni sadelnördar, snälla hjälp och utbilda mig! Jag behöver uppenbarligen en ny sadel till min 4-åring. Dessvärre är hon bred och utan...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 365
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp