Bukefalos 28 år!

Bootcut jeans

pepp

Trådstartare
Jag har fått cravings efter ett par riktigt utsvängda jeans, men jag hittar inga! Har kollat tradera, asos, topshop utan fynd. På stan verkar det bara finnas stuprörsjeans...

Finns det fler ställen att kolla?
Utbudet på Luleås second hand affärer är tyvärr inte det bästa... kanske måste ta en tripp till sthlm? O_o
 
Sv: Bootcut jeans

Sorry babe, det är stuprör och ultra skinny som gäller.
I hate!! :mad: Har också letat som en tok men inte hittat något..
 
Sv: Bootcut jeans

:( hittade ett par för 2 år sen i Barcelona på Zara, blåa, superfina, och riktigt utsvängda... dock så råkade jag köpa dom alldeles för långa = pappa sydde upp och nu är dom för korta... :banghead:
 
Sv: Bootcut jeans

Ellos hade ju faktiskt flera! Men deras storlekar?! :nailbiting: borde jag förstå dom??!
(Ja jag gick till "hitta din storlek")
 
Sv: Bootcut jeans

Ja, och är det i C eller tum? Eller någon helt annan enhet? Vette fan om man vågar beställa därifrån..
 
Sv: Bootcut jeans

Gissar att 42 och uppåt är för stort för dig, du ska nog mer hitta något i 36/38 :p Men jo de finns med i hitta din storlek, står bara ett C framför ;)
 
Sv: Bootcut jeans

Så det är c-storlekar de menar? Mysko, med tanke på att inte alla storlekar finns med i tabellen..
Om man inte vet vilken C man har?
 
Sv: Bootcut jeans

Så det är c-storlekar de menar? Mysko, med tanke på att inte alla storlekar finns med i tabellen..
Om man inte vet vilken C man har?

Ja tänker detsamma...

Vilken tabell? Att där inte finns mindre storleker beror nog på modellen alternativt att de är slutsålda
De här t.ex. http://www.ellos.se/ellos-fresh-spirit/jeans-stina-bootcut-82-cm/347472?N=1z141n2Z1z141qbZ1z13xfzZ1z141ll&Ns=RankValue5|1&Nao=8 finns från 36 och uppåt. Längst ner på "hitta din storlek" finns ju en omvandlingstabell från tumstorlekar till jeans. :)
 
Sv: Bootcut jeans

Och vad innebär tumstorlekarna? Jag har ingen aning om vilken storlek jag har..
Kikade i garderoben på jeans jag har, det är allt från 27 till 32 och alla passar fint.. Jag har byxor på jobbet som är i strl c40 och för små, och ett par i c38 som är för stora.

Hatar det här med storlekar! Centimeter är ett bra mått, en cm är alltid en cm..
 
Sv: Bootcut jeans

Finns ju midjemått och stussmått på sidan med, i cm ;) Men närmare än så kan man ju inte komma utan att prova jeansen först, skiljer ju som sagt en del mellan modeller...
 
Sv: Bootcut jeans

Ah, det kanske förklarar saken, att dom mindre är slutsålda :(
 
Sv: Bootcut jeans

Nä inte för folk under 164 cm :angel: Och är man under 164 blir storlekarna plötsligt väldigt stora, begriper inte det..
Nej, jag håller mig till vanliga butiker. Och avstår från att köpa jeans tills det kommer något vettigt till de vanliga butikerna. :p

(Dessutom vet jag av bitter erfarenhet att just Ellos är mästare på att skicka ut en massa reklam, och då menar jag massvis. När man säger ifrån får man svaret att det kan ta upp till ett halvår innan man tar bort ur reklamlistorna.. :meh: )
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 209
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej Ni kanske minns mig, jag skrev en tråd för ett par år sedan om min sambo som hade köpt en hund han inte tog hand om och jag visste...
Svar
18
· Visningar
2 523
Senast: Sel
·
Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 908
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 575
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp