Borttappat grönt kort!

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Carro83

Hejsan! Jag har tappat bort mitt gröna kort och bytt klubb, är det någon som har varit med om samma sak och som kanske vet hur man ska gå tillväga för att få ett nytt, finns det register över vilka som tagit grönt kort eller blir det att ta nytt? Hoppas det finns någon som vet =)
 
Sv: Borttappat grönt kort!

Jag har oxå tappat bort mitt gröna kort:( vet inte heller hur man gör då, men vill oxå gärna veta;)
 
Sv: Borttappat grönt kort!

Kontakta det distrikt där du tog kortet. De ställer ut ett nytt mot en mindre summa. (Det är alltid bra att kunna tala om ungefär när man tog kortet och var)
 
Sv: Borttappat grönt kort!

jag har också råkat slarvat bort mitt och bytt klubb.:confused:
typiskt mig. Måste man göra om provet? vore ju smidigare om man bara kunde få lösa ett nytt mot betalning, dom borde ju någon stans ha registrerat att man en gång tagit det!
 
Sv: Borttappat grönt kort!

Säger samma som break_a_leg.

Men jag gjorde så här:

Jag tog mitt för massa år sen och tappade sen bort det. Och har nu bytt klubb. Jag ringde bara till min nuvarande klubb och de hjälpte mig med att få ett nytt kort.Du har säkert en grönakort ansvarig i din klubb ,ring till henne/honom. Jag tror jag fick betala 50 kr för att få ett nytt.

Och nej man behöver inte göra om provet.
 
Sv: Borttappat grönt kort!

:) Skönt att höra att man inte behöver göra om provet igen, hoppas även det gäller mitt distrikt :rofl: Tack för alla svar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag skrev ett dagboksinlägg för ett år sedan som jag aldrig publicerade. Det handlade om sorgen efter min älskade katt jag precis fått...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
660
Senast: ginnies
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 367
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 422
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp