Bra böcker?

Lottch

Trådstartare
Min lillebror, som aldrig varit intresserad av hästar, har nu, sen vi blev delägare i en travhäst, blivit helt hooked och ska gå en nybörjarkurs i körning i januari. Tänkte köpa en bra bok om körning till honom i julklapp, men hittar inget. Vet ni om det finns någon bra?

Tack för svar!
 
Timmerhästens bok.
Inte faktabok om hur du selar på en häst osv men en otroligt fin och intressant bok. Perfekt att ge bort!
 
Min lillebror, som aldrig varit intresserad av hästar, har nu, sen vi blev delägare i en travhäst, blivit helt hooked och ska gå en nybörjarkurs i körning i januari. Tänkte köpa en bra bok om körning till honom i julklapp, men hittar inget. Vet ni om det finns någon bra?

Tack för svar!
Är det travkörning eller vanlig körning han ska testa på? :)
 

Liknande trådar

Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
673
Senast: Flixon
·
Övr. Grenar Jag och min mamma har börjat tänka på att köpa häst. Grejen är att jag aldrig vet hur jag ska börja konversationen med försäljaren utan...
2
Svar
21
· Visningar
2 883
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
409
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp