Hjälp mig med julklapp

Sporthorse

Trådstartare
Hjälp,
Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne.
Hon är en inbiten hästtjej, men hästprylar är nog inget jag vill köpa då hästarna redan har allt. Dom har det bra ställt osv. Däremot kanske något plagg eller ja, vad som helst som känns mer speciellt och personligt. Kom med förslag för det står helt still och det är inte långt kvar innan jag behöver skicka iväg julklappen. Hon är 30

Budget runt 500kr exklusive frakt
Går dock bra om det är +400kr för någonting riktigt fint
 
Kanske ett sånt här halsband, både Sverige- och hästkoppling?
Screenshot_20231209-223000.png
 
Det finns en Smycke- serie som heter "Laukka" ( galopp på svenska) som har en del fina mycken inspirerade från hästvärlden. Googla på dem är mitt tips!
 
Ett exempel. Finns många andra och även tex ljusstakar och ostbricka.

Jatte manga fina grejor, men det ar svart nar man inte forstar spraket. Jag skulle garna kika runt lite mer om det fanns pa Engelska (Eller Svenska eller Norska) sa man har en aning om vad man ser.
 

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 673
Senast: Habina
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 050
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 281
Senast: Calmiche
·
Övr. Barn Min sjuåring kissar på sig nästan dagligen. Vi har efter rätt lång väntetid fått en tid till barn-ungdomsmottagning, men att det nog...
Svar
18
· Visningar
2 745
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp