Bra gratissida för bilder?

MissFideli

Trådstartare
Photobucket har var jag förstår börjat ta betalt för att man ska kunna visa sina bilder därifrån på forum och liknande, nån som vet om det stämmer? Nån som i så fall har tips på liknande sida?
 
Photobucket har var jag förstår börjat ta betalt för att man ska kunna visa sina bilder därifrån på forum och liknande, nån som vet om det stämmer? Nån som i så fall har tips på liknande sida?
Jag använde photobucket senast häromdagen, och har inte sett något om att betala för att visa bilder på forum. Man kan uppgradera till premium, dvs man slipper annonser och får mer "plats" att spara bilder, men något annat har jag inte sett.
 
Tror inte de börjat ta betalt.

Forumbilder.se laddar jag upp från, snabbt och lätt!

Jag använde photobucket senast häromdagen, och har inte sett något om att betala för att visa bilder på forum. Man kan uppgradera till premium, dvs man slipper annonser och får mer "plats" att spara bilder, men något annat har jag inte sett.

Något har hänt iaf för mig har dom skickat mail till om att det ska kosta för att kunna visa sina bilder. Ett jävla pris. 399 dollar fick jag upp :yuck:
 
Nix pix fick det förklarat för mig i en bildtråd på hund när jag klagade på att jag inte kunde se bilder i ett inlägg.
Hrm. Nu ser jag vad du menar. Något har hänt med bilden som jag laddade upp hit till buke för bara ett par dagar sedan. Tja...då kommer de inte att överleva, förmodar jag. Jag tror inte att många kommer att betala för detta... :crazy:
 
Hrm. Nu ser jag vad du menar. Något har hänt med bilden som jag laddade upp hit till buke för bara ett par dagar sedan. Tja...då kommer de inte att överleva, förmodar jag. Jag tror inte att många kommer att betala för detta... :crazy:
Uppdatering
Nix pix fick det förklarat för mig i en bildtråd på hund när jag klagade på att jag inte kunde se bilder i ett inlägg.
http://www.bukefalos.com/threads/senast-tagna-bilden-ix.1423691/page-62

Långt ner på sidan, skrivit av @Elementary
 
Som sagt, konstigt beslut... Jag misstänker att de kommer att förlora många användare, och därmed förmodligen också en hel del annonsintänkter. På tal om annonser så har alla deras pop-ups irriterat mig rejält på sistone, och överlag känns det som om kvaliteten har sjunkit på hela sajten. Ironiskt nog är det NU de börjar ta betalt.....
 
Jag har en sida på blogg punkt se som heter just bilder där jag lägger upp bilder som jag publicerar här... Öppnar upp bilden i egen flik och får då bara med bilden ...
 
Alla mina bilder ligger på photobucket och jag har inte fått något mail eller annan info om att de inte ska fortsätta vara fria och vad jag vet så syns de bra.
 
Alla mina bilder ligger på photobucket och jag har inte fått något mail eller annan info om att de inte ska fortsätta vara fria och vad jag vet så syns de bra.
Sedan bara någon dag tillbaks ser mina bikder upplagda på buke (alltså bild som jag lade upp för bara några dagar sedan, och som såg helt normal ut då) ut som den bild som @vallhund visar.
 
Sedan bara någon dag tillbaks ser mina bikder upplagda på buke (alltså bild som jag lade upp för bara några dagar sedan, och som såg helt normal ut då) ut som den bild som @vallhund visar.
Mina också :rage:

Har bytt till Imgur. Tänkte först att det kan kanske vara värt att betala för den tjänsten men Photobucket skulle ha en rejäl summa för att tillhandahålla det.

Hoppas att inte det blir en trend och alla följer efter, inte till det priset i alla fall :(
 
Mina också :rage:

Har bytt till Imgur. Tänkte först att det kan kanske vara värt att betala för den tjänsten men Photobucket skulle ha en rejäl summa för att tillhandahålla det.

Hoppas att inte det blir en trend och alla följer efter, inte till det priset i alla fall :(
Jag tror inte på trend. Däremot tror jag att photobucket möjligtvis kommer att tvingas till att plocka bort regeln igen, för jag tror nämligen att de kommer att tappa många användare. För mig har photobucket tappat hela sitt värde, och jag misstänker att många kommer att känna likadant.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
385
Senast: tott
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 017
Senast: tanten
·
Hemmet Inser att jag inte riktigt klarar att klättra på lutande tak utan någon form av steg att stå på (fler vindskivor på gång men på annat...
Svar
2
· Visningar
413
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp