Bukefalos 28 år!

Bra "video-görings-program"

C

Chaandyy

hahahah, ursäkta för den konstiga rubriken, men jag visste verkligen inte vad jag skulle skriva! :O
Men iallafall, vet ni nåt bra program som man gör videor i, med musik, bilder, och filmer, och text, och gör så vissa videor är i slowmotion, tillexempel.

Här ett exempel på vad jag menar: http://www.youtube.com/watch?v=-lsNQH9sU48&feature=related
 
Sv: Bra "video-görings-program"

Windows Movie Maker är ganska användarvänligt och bra för nybörjare (och gratis). Vill man ha mera avancerade program så föreslår jag Adobe After Effects eller Sony Vegas men de ha en mycket högre inlärningskurva.

Lycka till! :)
 
Sv: Bra "video-görings-program"

Som Thek sa. Förelår Windows Movie Maker till att börja med. Man kommer långt med det, och vill man bara göra enklare filmer utan massa specialeffekter duger det gott och väl.

Vill man vara mer avancerad kan jag lägga till Adobe Premier och AVID till Theks lista över mer avancerade redigeringsprogram. Men är man total nybörjare på allt vad redigering heter är Movie Maker en bra start. Man kan göra söta filmer utan att det är för komplicerat.
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 288
Senast: gulakatten
·
L
  • Artikel
Dagbok OBS Att jag ändrade rubriken för att nu har dom be stämt sig att jag har en hjärt muskel inflamation och har hjärt rytm rubbningar 😭 Men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 816
Senast: Sel
·
L
  • Artikel
Dagbok FÖRLÅT att jag skriver såmycket om sånthär nu! Men det är jätte mycket i mitt huvud justnu pågrund av terapin och andra saker. Men...
2
Svar
31
· Visningar
2 061
Senast: Blyger
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 827
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp