Breda stigbyglar

Andromedae

Trådstartare
Jag är på jakt efter ett par breda stigbyglar till min man, men känner mig helt lost. Idag rider han med australienska säkerhetsstigbyglar, men jag är inte helt nöjd (tror att en annan modell skulle passa honom bättre).

Mina krav är att det behöver finnas någon form av säkerhetsanordning. Sadlarna han rider med är engelska bomsadlar.

Är det någon som har koll på modeller som kan vara lämpliga att kolla in?
 
Jag hade samma problem, har stora fötter... Mitt val blev sprenger, kommer inte ihåg modell namn men de är silvriga finns på Hööks. Gillar de och är inte trånga
 

Liknande trådar

Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 723
Senast: Mogge
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 919
Senast: valy
·
Utrustning Hej! Jag har haft uppehåll från hästeriet en tid men har nu köpt häst igen. Nu är det dags att kika på lämplig hästtransport till oss...
2
Svar
20
· Visningar
2 422
Senast: ako
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp