Och ska du ha sällskap i badet av ung tjej så får du inte glömma champagnen och levande ljus. Viktigt! :p
Nä dä. Glasen, Bubblet o ljusen står vid badkaret. Nja bubblet just nu i kylen. Men allt är förberett inför helgen när dejten kommer. Då ska det badas i skum och explosioner :d:devil:
 
jag fick ett gäng badbomber - vad ska de GÖRA egenentligen?
Mina flöt omkring lite snällt och sen löstes de upp. Gjorde jag fel`på något vis?
 
jag fick ett gäng badbomber - vad ska de GÖRA egenentligen?
Mina flöt omkring lite snällt och sen löstes de upp. Gjorde jag fel`på något vis?
Jag vet inte. Har inte provat än men de ska ju frigöra oljor o dofter. Sen beror det tydligen vilken bomb man har slängt i :D
 

Liknande trådar

Hemmet Vi ska köpa ett badkar, men jag är väldigt osäker på vilken typ vi ska ha. Badrummet ska gå i relativt gammaldags stil och vi ska även...
Svar
4
· Visningar
429
  • Låst
IT & mobiler För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
14 133
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
785
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
701
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp