Bukefalos 28 år!

Buke är helvitt

Gnist

Trådstartare
Ska det vara så, eller vad har hänt?

Alla övriga sidor på nätet ser ut som de ska och buke var normalt tidigare idag..

Är smått jobbigt med allt detta vita måste jag tillstå :crazy:

vitbuke.jpg
 
Sv: Buke är helvitt

Noterbart är att när jag nu provade med opera så ser buke ut som det ska, men med ff ser det fortfarande ut som på bilden ovan.
 
Sv: Buke är helvitt

Den ser ut att ha hoppat över stilmallen, alltså den kod som reglerar utseendet på själva sidan. Det du ser nu är ju i princip bara ren text. Varför den har gjort så vet jag dock inte? Jag antar att du har provat uppdatera sidan?
 
Sv: Buke är helvitt

Jag har rensat kakor, startat om datorn och uppdaterat sidan, men problemet kvarstår och det är endast på buke det är så.
 
Sv: Buke är helvitt

Vad intressant. Jag har samma problem på en dator jag använder, när jag går in på Flashbacc så ser det ut precis sådär. På den datorn finns enbart Explorer, så har inte testat med andra webbläsare. Har tyvärr ingen lösning för dig, men commer fortsätta följa tråden.
 
Sv: Buke är helvitt

Nemas problemas :D

Om det nu inte hade funkat kan det vara bra att kika under View(Visa) > Page style(..stil-nånting?), för att se till att inte No style(Ingen stil?) är förbockad :)
 
Senast ändrad:
Sv: Buke är helvitt

Måste man köra ctrl + F5? Räcker det inte med bara F5? Eller vad är det jag tror att jag gör när jag trycker F5? :o
 
Sv: Buke är helvitt

Endast F5 uppdaterar sidan, vilket oftast brukar räcka för mig när stilmallshämtningen buggar ur. Ctrl och F5 tömmer cachen för den aktuella sidan och hämtar hem allting på nytt när den sedan uppdaterar :)
 
Sv: Buke är helvitt

Jag trodde nog att bara F5 gjorde lite mer än bara vanlig uppdatering. Haha.. Alltid lär man sig något nytt. :) Tack!
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
737
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 926
Senast: Ullmerkott
·
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
17 178
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp