Bukefalos är underhållande

L

Lords

Ett stort tack till Gunnar och "moderators" för detta eminenta forum, som vi alla borde uppskatta.
/Anne-lee
 
Sv: Bukefalos är underhållande

Lords skrev:
Ett stort tack till Gunnar och "moderators" för detta eminenta forum, som vi alla borde uppskatta.
/Anne-lee

Man får tacka! :bow:

En annan, har varit på en alldeles fruktansvärt suveränt rolig ridkurs idag, på en alldeles fruktansvärt suveränt fantastisk häst... *skryter bara lite* så jag är redan på ett alldeles strålande humör. :bump:

Men det är alltid roligt att få beröm, åter igen :bow: :bow: :bow: TACK!
 
Sv: Bukefalos är underhållande

Det mest underhållande är slakten på användare som pågår i "Sabba" tråden :rofl: :rofl:
 
Sv: Bukefalos är underhållande

Jo, jag är glad över att moderatorerna orkar med oss :o

Och Gunnar som driver detta forum :bow:

Men utan alla kunniga, roliga, konstiga, ledsna, galna, gnälliga användare så skulle vi inte ha något forum.
 
Sv: Bukefalos är underhållande

Lords skrev:
Ett stort tack till Gunnar och "moderators" för detta eminenta forum, som vi alla borde uppskatta.
/Anne-lee

Jösses :eek:

Det finns tydligen dom uppskattar oss ändå ;)
 
Sv: Bukefalos är underhållande

A_K_N skrev:
Jösses :eek:

Det finns tydligen dom uppskattar oss ändå ;)

Ja det är klart att såna också finns fast vi kanske inte skriker ut det lika högt som dom inte tycket om er.
 
Sv: Bukefalos är underhållande

det får ni ju hela tiden LOL bara läs mellan raderna ;)
 
Sv: Bukefalos är underhållande

Lords skrev:
Ett stort tack till Gunnar och "moderators" för detta eminenta forum, som vi alla borde uppskatta.
/Anne-lee


Kunde inte hålla med mer eller skrivit det bättre...

:bow: :bow: :bow: till alla ansvariga för detta forum!
 
Sv: Bukefalos är underhållande

TILL ALLA :bow: :bow: :bow:

Jag blir jätteglad att höra det.

Jag har många gånger tvivlat på om jag gjorde rätt när jag blev moderator. Jag visste att jag skulle hamna i en utsatt position, men jag trodde aldrig att jag skulle bli SÅ utsatt.
 
Sv: Bukefalos är underhållande

Oj, ännu en glad tråd. Jag tror bestämt att det är läge för att bli :o av allt beröm. TACK :bow: :bow:
 
Sv: Bukefalos är underhållande

Att man inte alltid tycker likadant betyder ju inte att man inte uppskattar det jobb ni gör eller att man på något vis har något emot er personligen.

Kör hårt, kämpa på och tack för att ni orkar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 403
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag har iofs inget att komma med i frågan ... men är JÄTTEförvånad över att ett forum som Buke inte tagit upp händelserna alls?? How...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 723
Senast: golit
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: sorbifolia
·
  • Artikel
Dagbok Jag skickade den här bilden till arbetsgivaren och sa att om de behöver ytterligare instruktioner om hur man skriver arbetsgivarintyg...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp