Bukefalos 28 år!

Bukefalos som app på mobilen

Ikonerna som visas om man lägger en länk till Bukefalos på mobilen eller plattan har uppdaterats.

Det finns nu även en liten instruktion om hur man gör på iPhone och Android.
När det är klart har du en direkt-ikon från din mobil eller plattas hemskärm till Bukefalos.

Du hittar instruktionen under Hjälp, här:
http://www.bukefalos.com/help/mobilikon/
 
Konstigt, att det kunde varit problem för en stund sedan när jag precis körde uppdateringen kan jag förstå, men nu och tidigare borde det fungera.
Testade precis på min android-mobil och det fungerade.
 
Fast detta är väl inte en app? :confused: Bara en ikon? En app är ju långt mer än bara en ikon på hemskärmen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 505
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Fideli
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 968
Senast: Görel
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
22 054
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp