Bukefalos 28 år!

Bukehästar till start 2006

Sv: Bukehästar till start 2006

:banana: Black Runner Gävle 6/11 lopp 4 spår 7 Erik Lindegren kör:banana:
 
Sv: Bukehästar till start 2006

MR HANNE, montélopp Romme 10/11 med Tuija i sadeln.
 
Sv: Bukehästar till start 2006

sundbyholm 7/11

Surfinia Monte lopp 5 spår 1

Tyvärr blev vi tvugna att stryka pga att hon va helt full i snor i morse:( ....och det har fortsatt hela dagen tjockt gult äckligt snor....tråkigt när hon stog så bra till...men vi tar nya tag
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Tyvärr blev vi tvugna att stryka pga att hon va helt full i snor i morse:( ....och det har fortsatt hela dagen tjockt gult äckligt snor....tråkigt när hon stog så bra till...men vi tar nya tag

Så trist. Det är aldrig roligt att behöva stryka. Usch, det låter inte bra med tjockt, gult snor. Kvarka?
Hoppas hästen repar sej snart.
 
Sv: Bukehästar till start 2006

jo det hoppas vi me för de är en förbannat fin häst och dom vann på 18 så hon hade lätt varit me där framme suck
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Boden Lunch v4-1

Inbyflickan spår 3 auto.

efter att ha läst ronden får man ju lust att stryka!!:crazy: :eek: vill inte att hon ska stå som floppen nästa vecka om hon hoppar hahah
 
Sv: Bukehästar till start 2006

skulle de vara kvarka? äh lägg av hästar kan faktist vara förkylda dom med.
 
Sv: Bukehästar till start 2006

skulle de vara kvarka? äh lägg av hästar kan faktist vara förkylda dom med.

Förlåt då! Men i mitt stall tar jag gult, tjockt snor som en liten varning och kollar upp vad det är. Mej veterligen så ger inte vanlig förkylning detta symptom. Det gör däremot kvarka. Men det är ju bra att veta att folk är så nonchalanta, som jag faktiskt uppfattar ditt inlägg.
 
Sv: Bukehästar till start 2006

lugn nu !!!!! blodprov är in skickat i torsdags glömde fråga chefen om resultatet i går
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Hoppas du får ett possitivt svar! Dvs ett negagivt resultat. Så ses vi på banorna snart igen!!
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Visst ja. Det var det den här tråden var till för: Starthästar!!!
Min pålle, Last Will, skall ta sig an Sundbyholmsovalen på måndag (14/11). I lopp 9 (vad annars) har han fått spår 8 (självklart) bakom bilen. Linda Höijer lotsar honom runt banan. Han är skodd nu :rofl: :banana:
 
Sv: Bukehästar till start 2006

Black Runner Solvalla 20/11 lopp 3 spår 6 (igen)
Hårt? Javisst!:cool:
 
Sv: Bukehästar till start 2006

nu vart de många starthästar på en och samma gång :smirk: jag kör på hårt när jag inte haft några starthästar på ett tag ;) :

Momarken 19/11
Smashing Vision lopp 8 (monté)
Spår 4 2140v Marie Johnsén rider

Andy S.G. lopp 8 (monté)
Spår 15 2160v Nina Lundin rider

Drammen 20/11
Sober Rapida lopp 7
Spår 10 1700auto Kristian Malmin kör

Poker lopp 8 monté
Spår 7 2120volt Anna Rönning rider
 

Liknande trådar

M
  • Låst
Trav tog mig friheten att starta en 07-tråd eftersom den andra gällde för -06.. :) kopierar över bukehästarnas första starter för 07 från...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
38 995
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp